Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og jeg er helt tom for hva jeg skal gi ham .

Han sier at hvis han ikke får en TT Cabriolet , vil han ikke ha noe ;o)

Men det blir litt dyrt ; tenkte meg heller noe/noen ting mellom 500; - 1500;

Interesser/hobbyer han har er fiske ( han har alt tenklig utstyr tror jeg ) , fotball ( helst å SE på) og jobb ...

Har dere glupe hodet noen tips ??

Fortsetter under...

Her: http://www.diecastmuscle.com/store/Makes/Audi/TT/MA31878GY

Det blir berre ca. 140 spenn, til og med! :-)

Hehe...nusselig ;o)

Litt sent ute til å få den til lørdag nå , men kanskje jeg kan finne slike små på bil-forretningen?!

Thanks !

Folkets fotballbok? Den selges på postkontorene. Du kan jo se på den og vurdere om det er en god idé. Den koster litt under kr. 400 tror jeg, så du kan evt. ha noe ved siden av.

Takk for tipset laban ; det kunne jo være noe !

Sammen med en Liverpool drakt /skjorte kanskje?!

Annonse

Noen bilforretninger har slike småbiler. Ring og hør - utvalget kan være forskjellig.

Ja ; jeg tenkte jeg skulle stikke innom den i morgen. Det er en sånn WW-butikk rett ved oss .

Den var jo søt... og der er jo tanken som teller ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...