Gå til innhold

Smågodt - slanketips?? (NB! Ekkelt)

Anbefalte innlegg

Jeg og guttepjokken kjøpte endel godteri i butikken i dag. (Greit å ha noe på lur i skapet)

Oppi den ene pakken med gummikrokodiller fra Lutti, lå det et skikkelig ekkelt, langt kjønnshår!! Det var virkelig ikke til å ta feil av!!!

Jeg ble kjempekvalm, og måtte selvsagt levere pakken til ekspeditøren.

Han svarte så hyggelig at jeg fikk ta meg en ny pakke.

Blæh! Ble ingen gummikrokodiller på oss i dag. Eller de neste månedene, til denne episoden er glemt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111466-sm%C3%A5godt-slanketips-nb-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikke du var så kresen, tufsa.

For øvrig slipper du nå å dytte i deg godis framover. Du er skremt sønder og sammen, og jeg forstår deg godt.

Jeg kjøpte kebab hos den beste kebabmannen som finnes i hele Asker for en tid tilbake, et sted jeg spiser mye kebab (og den er virkelig god), men en dag fant jeg et stanerhår i kebaben. Det var ikke spesielt artig, og det tok minst en uke før jeg igjen spiste kebab hos denne fantastiske kebabmannen.

Trodde ikke du var så kresen, tufsa.

For øvrig slipper du nå å dytte i deg godis framover. Du er skremt sønder og sammen, og jeg forstår deg godt.

Jeg kjøpte kebab hos den beste kebabmannen som finnes i hele Asker for en tid tilbake, et sted jeg spiser mye kebab (og den er virkelig god), men en dag fant jeg et stanerhår i kebaben. Det var ikke spesielt artig, og det tok minst en uke før jeg igjen spiste kebab hos denne fantastiske kebabmannen.

Se for deg at jeg har noen venner på besøk en kveld. Jeg finner frem gummikrokodillene i en skål. Plutselig drar Eva ut et langt kjønnshår mellom tennene.

*spyr*

Nei, nå skal jeg begynne å scanne godteposene før de tømmes!

Stanerhår er ikke det verste,

s t a n e r-k j ø n n s h å r

er 1000 ganger verre!!

Se for deg at jeg har noen venner på besøk en kveld. Jeg finner frem gummikrokodillene i en skål. Plutselig drar Eva ut et langt kjønnshår mellom tennene.

*spyr*

er 1000 ganger verre!!

Vel, nå skal du faktisk ikke se bortifra at det var et staner kjønnshår. Vi vet tross alt alle hvordan disse kebabgutta er.

Men ja, kjønnshår, og hår i seg selv, er egentlig en uting. Jeg må innrømme det. Nei, jeg trenger vel egentlig ikke å innrømme det. Alle vet hva jeg synes om kjønnshår. Og da kan man vel egentlig bare tenke seg hva jeg synes om kjønnshår i godteriet når jeg ikke engang liker dem der de vokser naturlig :)

Gjest selje

Helt sikker kan du ikke være (på om det er kjønnshår). Jeg referer til min (avdøde) far, som fortalte at de pleide å synge nidviser om sersjanten da de var i miltæret. Bl.a. var det en som gikk sånn: "Og han har sånt hår på haken som andre har i baken".

Dette var riktignok i trettiårene eller deromkring...

Annonse

Helt sikker kan du ikke være (på om det er kjønnshår). Jeg referer til min (avdøde) far, som fortalte at de pleide å synge nidviser om sersjanten da de var i miltæret. Bl.a. var det en som gikk sånn: "Og han har sånt hår på haken som andre har i baken".

Dette var riktignok i trettiårene eller deromkring...

Man ser forskjell på kjønnshår og andre hår. STort sett. Men takk for trøsten. *s*

Du behøver ikke å spise opp ALT som er i pakken. Håret kunne du f.eks latt være igjen ;)

Neida, bare tøyser. Æsj, glad jeg ikke liker søtsaker.

Da kan jeg vel trøste deg med at det sikkert sikker en halvgammel kæll og klør seg på tissen imens han ser at alle posesuppene pakkes som de skal...

God middag! ;-)

Høne I Frikassè

*spyr*

er 1000 ganger verre!!

*knegg*

Dårlige erfaringer, eller? ;P

Er dem tykke, krusete og ekstra fyldige, eller? *rofl*

Skriv et klagebrev (gjerne på vers)til produsenten, så får du nok tilsendt mange poser smågodt (som du ikke vil ha).....

Hehe, god idé!

Hvis jeg legger til at besøket satt med håret mellom tennene, får jeg kanskje en hel kartong!! DA skal jeg dele med dere alle! *smiler søtt*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...