Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg faktisk hatt en ganske god dag for første gang på aldri så lenge! Sønnen min er hos dagmamma i to uker nå siden både mannen min og jeg jobber. I dag hadde jeg fri, og bestemte meg for å tilbringe dagen sammen med dagmamma, hennes to barn og sønnen min fremfor å sitte alene hjemme. Det var faktisk riktig fint. Slitsomt, riktignok, men likevel fint. Jeg tror jeg skal gjøre det samme neste uke, de dagene jeg har fri. Dette var faktisk en ok måte å tilbringe tid sammen med sønnen min på. Fikk den avlastningen og støtten jeg trengte fra dagmammaen. Fikk ikke behov for vivalen i veska. Tenk, en god dag! Jeg er jo så glad i ham, men orker ikke å ha ham helt alene. Men dette fungerer. Det fungerer faktisk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111476-en-god-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var gode nyheter fra deg.

Tenker sønnen din storkoste seg!

Høres positivt ut med en sånn dagmammaordning. Jammen er du tøff som innrømmer at du for tida ikke er i form til å ha han alene hele tida.Du klarer å tenke guttens beste opp i problemene sykdommen gir deg.

Håper du får mange sånne fine dager i sommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111476-en-god-dag/#findComment-661968
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...