Gå til innhold

har jeg lov til å gå med egen medisin?

Anbefalte innlegg

Gjest det er vel lov?

Man hører jo stadig om folk som blir arrestert med "tabletter", og det er jo ingen grunn til at jeg skulle bli det, men for sikkerhets skyld; Har jeg lov til å "ha på meg" egne medisiner, dvs beroligende, sovemedisiner osv som jeg bruker (når det selvfølgelig er skrevet ut til meg), ha det i veska, bilen osv? Er det i tilfelle noen begrenset mengde?

Fortsetter under...

Ha medisinen i eska/boksen, og ikke ta av lappen der det står anvisning fra legen.

Da skulle jeg tro det vil gå bra uansett :-)

Tror også de må ha en grunn til å stoppe folk...

Men er ikke helt sikker på alt dette.

Du har selvfølgelig lov å gå rundt med dine egene medisiner - men; sovetabletter i bilen:)

Ville ikke tatt med meg store mengder verken av beroligende eller av sovetabletter. Blir disse stjålet er det ikke alltid like lett å få en ny resept.....det går på troverdigheten - og på sjansen for misbruk.

mvh

Gjest det er vel lov?

Du har selvfølgelig lov å gå rundt med dine egene medisiner - men; sovetabletter i bilen:)

Ville ikke tatt med meg store mengder verken av beroligende eller av sovetabletter. Blir disse stjålet er det ikke alltid like lett å få en ny resept.....det går på troverdigheten - og på sjansen for misbruk.

mvh

Ang. i bilen; tenkte bare på turer hvis man skal kjøre til og fra hytta og slikt, eller oppbevaring. Skal selvfølgelig ikke ta noe mens man kjører bil...:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...