Gå til innhold

Har aldri møtt fyren,men han sier han elsker meg

Anbefalte innlegg

Gjest luskeluri

Ok, dette er et litt kinkig dilemma. Det har seg slik at for et halvt års tid siden, så sendte jeg en sms feil og den havnet hos en gutt på andre siden av landet. Han skrev tilbake at "tenk om jeg var drømmejenta hans", og kanskje var dette skjebnen. Han lurte på om ikke vi kunnne tekstes litt en stund...Jeg hadde ingen andre i sikte på den tiden og tenkte "javel, en ny venn men pr sms...Greit nok - en stund".

Tiden har gått, Vi har blitt litt kjent og jeg vet nokså mye om ham etterhvert. Vi er jevngamle og han har en god jobb, så det betyr vel at han er nokså oppegående. (Har dobbeltsjekket dette ved å sjekke nr han ringte meg fra da han var på jobb...og det stemte).

Iallefall så begyne han nokså raskt å mase om å treffe meg, noe jeg egentlig ikke er interessert i. Jeg var heller ikke i utgangspunktet klar for en sånn sms-venn, men var nok litt dumsnill der og da, og har ikke klart å kutte det.

Tiden har som sagt gått, og han har de siste to mndene sendt meldinger av typen.."Jeg har blitt så gla i deg, og du er bare den nydligste, vakreste jenta jeg vet. Jeg elsker deg." Noen ganger kan han også spørre om jeg elsker ham??

Jeg holdt på å kaste op da jeg fikk den første melding av den typen og ga han klar beskjed om at sånnt fikk han ikke si. Vi har aldri møttes "live" og hvordan kan han si slikt???

Han forsto ikke hvorfor jeg tok slik på vei. Og meldingeen har fortsatt. Når vi har pratet på tlf idet siste, har han nesten grått når jeg harsagt at dette er jeg ikke interessert i overhode.Han mener jeg er kvinnen i hans liv og ønsker meg som sin kone. JA, det har han sagt!!!!

Hallo?

Jeg klarer ikke komme ut av dette. Han er en oppegående fyr, som snaker dessverre enormt om seg selv,men viser en ekstrem tillit til meg. Når jeg i blnat sliter med noe er han veldig oppmuntrende. Men ellers er han lite interessert i meg egnetlig....men at jeg er verden vakreste, snilleste, flotteste..ja, det mener han å vite.

Hva gjør jeg? Og ja,jeg vet jeg er svak som ikke har klart å kutte dette tidligere. På sett og vis bryr jeg meg om ham også, men i alle dager noe må jo være galt når han sier han elsker meg....?? Hva syns dere...? Og jeg ber om littmer dybde i svarene enn "kutt ham ut!" ;-)

Takk,

Fortsetter under...

Du burde holde deg unna denne fyren. En ting er å bli godt kjent og føle at man blir glad i skapningen man tross alt kjenner godt uten å ha møtt, men å elske personen? Vel, spør du meg så vitner det om ekstrem galskap og du burde holde deg langt unna.

Sånne folk er jeg redd for.

Gjest bryt kontakten da!

Du må bare si at du ikke er interessert. Si du har møtt en annen?? Jeg hadde fått noia altså! Han kan ikke si at han elsker deg uten å ha sett deg, og vet hvordan du er. Er han desperat eller?... Nei, hold deg unna. Han virker ikke helt trygg.

Gjest dumsnill luskeluri

Du burde holde deg unna denne fyren. En ting er å bli godt kjent og føle at man blir glad i skapningen man tross alt kjenner godt uten å ha møtt, men å elske personen? Vel, spør du meg så vitner det om ekstrem galskap og du burde holde deg langt unna.

Sånne folk er jeg redd for.

Der ga du uttrykk for hva jeg tenker om saken, og ja,jeg blir engstelig for slikt. "Noe" må jo være galt med ham?

Hm. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal kutte dette...*sukk*

Annonse

Der ga du uttrykk for hva jeg tenker om saken, og ja,jeg blir engstelig for slikt. "Noe" må jo være galt med ham?

Hm. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal kutte dette...*sukk*

Litt kjipt også. Du har jo tross alt sikkert sett fram til å måte fyren, og så plutselig ramler noe sånt ut av han.

Jeg hadde i hvert fall kuttet kontakten rimelig radig. Det høres jo tross alt ekstremt ut det der, og sånne personer bør man være uhyre forsiktig med.

Gjest luskeluri

Litt kjipt også. Du har jo tross alt sikkert sett fram til å måte fyren, og så plutselig ramler noe sånt ut av han.

Jeg hadde i hvert fall kuttet kontakten rimelig radig. Det høres jo tross alt ekstremt ut det der, og sånne personer bør man være uhyre forsiktig med.

Han er forøvrig fra området ditt. Bor visst en del galninger der har jeg hørt ;-)

Takker for rådet igjen, jeg får gjøre mitt beste nå. Og nei, jeg har ikke sett frem til å møte ham, har faktisk aldri hatt lyst til det for jeg vet at han er langt i fra min type..

Jaja. Vi får se...

Natta!

Han er forøvrig fra området ditt. Bor visst en del galninger der har jeg hørt ;-)

Takker for rådet igjen, jeg får gjøre mitt beste nå. Og nei, jeg har ikke sett frem til å møte ham, har faktisk aldri hatt lyst til det for jeg vet at han er langt i fra min type..

Jaja. Vi får se...

Natta!

Hvis han er herfra så bør du være ytterst varsom! :)

Sov godt!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...