uffamei Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Kjære alle sammen. Fikk lyst å skrive en liten solskinnshistorie fra virkeligheten. Etter min andre periode i langvarig sykmelding,inkl.ca.7mndr. aktiv sykmelding;er jeg FRISKMELDT faom 0108-03.Både gleder og gruer meg,men mest gleder jeg meg.Det er nesten for utrolig til å være sant;ikke minst med tanke på at det her på nettet ofte er uttalt at det er vanskelig å komme tilbake i yrkeslivet.Men nå er det altså "alvor". Jeg har mine problemer/psyk.lidelse;men ved hjelp av en ukuelig tålmodig psykolog gjennom flere år(ikke bare solskinn med terapi heller...),skal vi fortsette jobben sammen,inkkl.også en"streng" men forståelsesfull fastlege.-Vi tre har hatt to samarbeidsmøter om min sit.,regner med at det blir et nytt til høsten, for å "planlegge livet mitt". Har lest en del innlegg idag;så mange som sliter og strever i motbakke.Lite effektiv behandling,et "system" som ikke ivaretar eller forstår en;det er da jeg tror at jeg er heldig;tross alt.Det er ingen ønskesit.å bli psyk.Mange grunner til det, er det også.Selv har jeg,etter en vanskelig vinter/vår,vært nær ved å gi opp ALT!!Men han var der da trengte ham som mest,og vi kom i gang igjen.Lovet meg selv da at jeg skulle samarbeide videre;har ingenting å tape på det, Men altså;VELDIG godt mottatt på arbeidsplassen fra første dag;og ledelsen vil gjerne ha meg tilbake.Føler meg priviligert,tross alt. Takk til dere som leser dette.Gi ikke opp(selv om det er det du ønsker....) GOD SOMMER TIL DERE ALLE!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111552-nhdbrukerne-herinne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.