Gå til innhold

NHD+brukerne herinne...

Anbefalte innlegg

Kjære alle sammen.

Fikk lyst å skrive en liten solskinnshistorie fra virkeligheten.

Etter min andre periode i langvarig sykmelding,inkl.ca.7mndr. aktiv sykmelding;er jeg FRISKMELDT faom 0108-03.Både gleder og gruer meg,men mest gleder jeg meg.Det er nesten for utrolig til å være sant;ikke minst med tanke på at det her på nettet ofte er uttalt at det er vanskelig å komme tilbake i yrkeslivet.Men nå er det altså "alvor".

Jeg har mine problemer/psyk.lidelse;men ved hjelp av en ukuelig tålmodig psykolog gjennom flere år(ikke bare solskinn med terapi heller...),skal vi fortsette jobben sammen,inkkl.også en"streng" men forståelsesfull fastlege.-Vi tre har hatt to samarbeidsmøter om min sit.,regner med at det blir et nytt til høsten, for å "planlegge livet mitt".

Har lest en del innlegg idag;så mange som sliter og strever i motbakke.Lite effektiv behandling,et "system" som ikke ivaretar eller forstår en;det er da jeg tror at jeg er heldig;tross alt.Det er ingen ønskesit.å bli psyk.Mange grunner til det, er det også.Selv har jeg,etter en vanskelig vinter/vår,vært nær ved å gi opp ALT!!Men han var der da trengte ham som mest,og vi kom i gang igjen.Lovet meg selv da at jeg skulle samarbeide videre;har ingenting å tape på det,

Men altså;VELDIG godt mottatt på arbeidsplassen fra første dag;og ledelsen vil gjerne ha meg tilbake.Føler meg priviligert,tross alt.

Takk til dere som leser dette.Gi ikke opp(selv om det er det du ønsker....)

GOD SOMMER TIL DERE ALLE!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111552-nhdbrukerne-herinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...