Gjest Licke Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Det spørs om du har god tid eller ikke! Hvis du har god tid er det best i kjøleskapet over natta. Hvis du har litt travelt går det også bra i romtemperatur. Hvis du har det veldig travelt så - (hmmm... ikke sikker om jeg husker riktig....) I kallt vann med litt salt oppi? Legg de frosne rekene i vannet og la de ligge til det blir opptint. Tror det var sånn det var... Lenge siden vi hadde reker, fikk lyst på det nå :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 Det spørs om du har god tid eller ikke! Hvis du har god tid er det best i kjøleskapet over natta. Hvis du har litt travelt går det også bra i romtemperatur. Hvis du har det veldig travelt så - (hmmm... ikke sikker om jeg husker riktig....) I kallt vann med litt salt oppi? Legg de frosne rekene i vannet og la de ligge til det blir opptint. Tror det var sånn det var... Lenge siden vi hadde reker, fikk lyst på det nå :-) I dag skal jeg spandere på meg ferske reker, men til vanlig tillater økonomien kun frosne rema-reker. hihi. 0 Siter
Bris1365380442 Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Pleier bare å spre dem utover en avis på kjøkkenbenken, jeg. Avisa suger opp vannet og så blir de løse bena liggende igjen på avisa. Det går så fort, atte! 0 Siter
Gjest trenger ikke tines Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Du trenger ikke tine frosne reker. Kok bare opp masse vann, hell rekene oppi, etter 1 minutt er de ferdige! Enkelt og greit! 0 Siter
tiliti Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Skrevet 4. juli 2003 Du trenger ikke tine frosne reker. Kok bare opp masse vann, hell rekene oppi, etter 1 minutt er de ferdige! Enkelt og greit! Nei det har jeg prøvd, det ble ekkelt. 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 Eks-svigermor hadde dem i stekeovnen når hun hadde dårlig tid... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 I dag skal jeg spandere på meg ferske reker, men til vanlig tillater økonomien kun frosne rema-reker. hihi. Lunken vann (ikke så veldig varmt!) i en stor kjele. Sett et dørslag oppi og hell rekene oppi det. De tiner ganske fort da og mister ikke så mye smak heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.