Gå til innhold

Valium, cipramil og remeron?

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Jeg mistet min mor i natt og i den forbindelse skrev fastlegen min ut vival 5mg til meg. Nå glemte jeg i min forvirring å fortelle legen at jeg går på cipramil 30mg og remeron 15mg også.

Så nå lurer jeg, er denne kombinasjonen av medisin uheldig?

Takknemlig for svar!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111571-valium-cipramil-og-remeron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kizza1365380506

Kondolerer. Veldig trist å høre. Du har min dypeste medfølelse.

Tusen takk! Hun har villet dø over en lengre tid nå og var full av angst og uro. Nå har hun endelig fått fred og jeg liker å tro at hun er forent med min far.

*feller en tåre*

Kizza1365380506

Det var vondt å høre at du har mistet din mor. Du har min dypeste medfølelse. Sender over mange klemmer, for du trenger det:)

Å miste noen er tøft. Håper du har familie og venner som støtter deg i tiden framover.

mange klemmer kommer fra

Tusen takk for medfølelsen!

Jeg har veldig godt sosialt nettverk heldigvis.

*feller en tåre*

Kizza1365380506

Kondolerer kizza,

var i samme situasjon som deg for en stund siden.

Kjenner sorgen og føler med deg.

Takk for omtanken. Det er ett stort tomrom hos meg nå, men jeg fyller det med praktiske gjøremål - benytter tiden til å gjøre saker jeg har utsatt, vaske kjøkken og sånt. Bisettelsen er allerede på tirsdag heldigvis.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...