Gå til innhold

nattpupp-hvor lenge?


nile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge du orker. :o) Men jeg vil tro at hvis du drøyer'n til ungen er nærmere året kan det bli vanskeligere å få ungen til å skjønne at det er slutt enn om du tar det i 6 - 8 mnds alderen. Kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kengumamma

Så lenge du orker. :o) Men jeg vil tro at hvis du drøyer'n til ungen er nærmere året kan det bli vanskeligere å få ungen til å skjønne at det er slutt enn om du tar det i 6 - 8 mnds alderen. Kanskje?

Da kan jeg si det motsatte av Lillemus: ingen avvenning før 6 mnd. alder, men etter det gjerne ganske snart? Både babyens søvn, tenner og du har jo godt av hele netter. Men selvsagt er ingenting så svart-hvitt. Gjør det du føler for selv, jeg vet om folk som ammer tidlig morgen et barn som er nesten 2 år jeg, ikke egentlig noe galt i det. Men de venter jo spent på når han vil si nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette Huitfeldt, jordmor

Kjære nile. Så lenge du synes det er greit å gi henne bryst på natten og hygger deg med så er det bare å fortsette med det . Dette blir en privatsak mellom deg og barnet ditt. Kos deg med ammingen og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gutt er kun drøye 2 måneder, så han kommer til å få pupp lenge, men vil bare nevne at jeg har en søster som fortsatt ammer minstejenta hovedsakelig om kvelden og natta - jenta er nå 2 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...