Gå til innhold

Venter&venter&venter&..

Anbefalte innlegg

Gjest snart tre?

Nok en uke har gått uten et livstegn fra ICBF.

Det er så positivt å lese om alle som får tildelt barn og distrikt m.m.

Men nå synes jeg det er på høy tid vi får noen godkjenninger fra colombianske myndigheter snart.

Våre papirer har vært i Colombia i drøyt fire måneder nå, og jeg synes det begynner å bli lenge å gå her i uvisse. Vi ble godkjent i BUFA uten problem, men man vet jo aldri. Det er jo enda ett sett med myndigheter som skal godkjenne oss, og hva hvis vi ikke blir godkjent i ICBF? Er det noen som vet om det er vanlig? Huff, den tanken er nesten ikke til å leve med.

Heldigvis er det bare en uke til feire nå, og vi går mot ei helg med finvær her i midt-norge.

God helg til dere alle, og håper på masse hyggelige meldinger på forumet framover!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111583-venterventerventer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hei!

Det er en liten trøst at det er flere av oss, da :-)

Håper at det strømmer inn med godkjenninger snart, er enig med deg i at det har vært lite av det i det siste. Vi har ventet i litt over 3 mnd, men begynner likevel å bli utålmodig. Reiser på ferie nå, og håper på masse gladmeldinger når jeg er tilbake!

God sommer!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111583-venterventerventer/#findComment-662532
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...