Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hun henger rundt her hele tiden, og gjør at vi ikke kan ha kaninene ruslende rundt i hagen.

Jeg vil ha henne bort fra hagen, og jeg vil at hun skal bli redd når jeg kommer og stikke.

Nei, vi fórer henne ikke.

Hvordan skal jeg få henne bort? Ikke kom med ekle forslag, bare no som funker bedre enn å skremme henne og evt kle meg ut som Siv Jensen og luske meg innpå henne bakfra.

Ok, jeg vet jeg har postet et lignende forslag før ... problemet er bare at jeg fikk ingen vettuge svar ....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111612-s%C3%B8tnos-er-en-pest-og-en-plage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

32

• rufsetufsa

20

• Retz

10

• soleil

7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Zirine: Ok, jeg vet jeg har postet et lignende forslag før ... problemet er bare at jeg fikk ingen vettuge svar ....

Hvorfor tror du at det skal bli annerledes nå?

Vel - dol har vel rundt 1000 brukere ......?

Jeg tror ikke alle var online sist jeg spurte. Tror du?

Jeg gir ikke opp, en gang kommer det nok en vettug person som vet råd :)

Ok. Mitt beste forslag: Lokk katten til deg. Ved siden av deg står en eske med pepper i. Sett rompa til katten oppi eska. (Skal visst svi bra)

Etterpå husjer du katten bort, og strør pepper på eiendommen din.

Fornøyd? :-)

Annonse

Ok. Mitt beste forslag: Lokk katten til deg. Ved siden av deg står en eske med pepper i. Sett rompa til katten oppi eska. (Skal visst svi bra)

Etterpå husjer du katten bort, og strør pepper på eiendommen din.

Fornøyd? :-)

Men gjør ikke det jævlig vondt?? Jeg kan ikke fordra katten, men ..... jeg kan da ikke ødelegge ræva på'n :)

hare1365380455

Bra. Rødvinsglasset i ene hånda og vannflaske i den andre :)

Og dette funker? Den slutter å komme etter en tid altså?

Burde vel det.. Bare ha den klar, og sprut i vei! Vi har noen plagsomme villkatter jeg skal ha bort, men det er ikke helt lett heller... Men prøv! Vet mange som har innekatt har en spruteflaske, og er katten rampete (hopper på bordet) spruter de. Så skal den lære..

Burde vel det.. Bare ha den klar, og sprut i vei! Vi har noen plagsomme villkatter jeg skal ha bort, men det er ikke helt lett heller... Men prøv! Vet mange som har innekatt har en spruteflaske, og er katten rampete (hopper på bordet) spruter de. Så skal den lære..

Det var et godt forslag. Takk hare.

Men gjør ikke det jævlig vondt?? Jeg kan ikke fordra katten, men ..... jeg kan da ikke ødelegge ræva på'n :)

Nei, det svir bare litt en stund, tror jeg.

Hvorfor kaller du forresten kreket for "søtnos"?

En nabo da jeg var liten puttet forresten katter i sementblanderen og snurret den rundt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...