Gå til innhold

Hvor tidlig merker man det?

Gjest pentel

Anbefalte innlegg

Gjest pentel

Vi er i en adopsjonsprosess og har fått forespørsel om å adoptere et barn som har en biologisk mor som er alkoholiker og som brukte narkotika i svangerskapet.

Barnet er ca 2 år og vi vet ikke hvilke symptomer vi skal se etter i papirene vi har fått for å ha en formening om barnet har fått varige mén sfa. svangerskapet. Det står ikke noe eksplisitt, men det er vel stor sannsynlighet for at svangerskapet har satt sine spor?

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg noe erfaring. Dersom du ønsker det kan du legge inn et privat kontaktpunkt så tar jeg kontakt med deg direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sypiken

Disse barna har ofte skader - hvor alvorlige, og hvor tidlig de merkes, er individuelt. Alkoholskader finnes det en del info om, søk på nettet etter FAS (Føtalt Alkohol Syndrom). Ta ellers kontakt med Aline Spedbarnsenter i Oslo, de kan mye om dette..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
Gjest apelsin

Her har jeg noe erfaring. Dersom du ønsker det kan du legge inn et privat kontaktpunkt så tar jeg kontakt med deg direkte.

Om barnet har fas/fae, så merker dere det tidlig.

Dere merker det med mangel på impulsskontroll, konsentrasjonsvansker, hyperaktivitet, skader i ansiktet osv.

Mange med fas/fae har også adhd/add.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...