Gjest pentel Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Vi er i en adopsjonsprosess og har fått forespørsel om å adoptere et barn som har en biologisk mor som er alkoholiker og som brukte narkotika i svangerskapet. Barnet er ca 2 år og vi vet ikke hvilke symptomer vi skal se etter i papirene vi har fått for å ha en formening om barnet har fått varige mén sfa. svangerskapet. Det står ikke noe eksplisitt, men det er vel stor sannsynlighet for at svangerskapet har satt sine spor? Takknemlig for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koriander Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Her har jeg noe erfaring. Dersom du ønsker det kan du legge inn et privat kontaktpunkt så tar jeg kontakt med deg direkte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sypiken Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Disse barna har ofte skader - hvor alvorlige, og hvor tidlig de merkes, er individuelt. Alkoholskader finnes det en del info om, søk på nettet etter FAS (Føtalt Alkohol Syndrom). Ta ellers kontakt med Aline Spedbarnsenter i Oslo, de kan mye om dette.. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Her har jeg noe erfaring. Dersom du ønsker det kan du legge inn et privat kontaktpunkt så tar jeg kontakt med deg direkte. Om barnet har fas/fae, så merker dere det tidlig. Dere merker det med mangel på impulsskontroll, konsentrasjonsvansker, hyperaktivitet, skader i ansiktet osv. Mange med fas/fae har også adhd/add. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.