linus1365380366 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei. Ser at dere har fått brev fra Colombia om at de ønsker tilleggsopplysninger til sosialrapporten. Vi fikk en tilsvarende melding i slutten av april. (Det var da ca. 5 mnd. siden søknaden vår ble sendt til Col.) Kan dessverre ikke si noe om utfallet, siden tilleggsrapporten ikke er sendt ennå (Vi håper dette skjer neste uke!) Det jeg imidlertid kan si noe om er tidsforbruket i forb. med en slik rapport. Vi fikk altså beskjed i slutten av april, og rapporten var klar for våre signaturer i midten av juni. Det høres ut som om vi har brukt veeeeldig lang tid, men slike saker skal via BUFA også...(formelt). Tilleggsrapporten var basert på 2 intervjuer hos bv à 2 timer, så som du skjønner fikk også vi mange spørsmål...nesten som en ny sos.rapport, følte vi... Ser det er noen som har rådet dere til å ta kontakt med sos.kontoret som har skrevet sosialrapporten deres. Sier meg enig i dette! Noe av det samme skjedde nemlig oss da barnevernstjenesten i vår kommune har gjennomgått en del omorgansiseringer det siste året - samt at vår tidligere saksbehandler hadde gått over i ny stilling i en annen avdeling. Resultatet av vår forespørsel til bv. var at vi fikk samme saksbehandler som sist selvom dette altså ikke var "hennes jobb" nå. Føltes trygt og godt, siden hun jo kjente oss fra før. Ellers må jeg trøste dere med at vi helt sikkert ikke er hverken de første eller siste som får beskjed om at det er behov for tilleggsrapport.... Vi er også bekymret for å ikke bli godkjent i Colombia, men vi får xxxx fingrene med at det går bra med både dere og oss!!! LYKKE TIL! Send meg gjerne en mail! [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111709-henem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
henem Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 HEi Linus! Tusen takk for informasjonen. Saksbehandleren vår i BUFA har ferie til 21 juli så det skjer ikke noe før den tid. Ting tar tid så det er bare å smøre på et godt lag med tålmodighet. Håper det går fort og greit for dere nå den Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111709-henem/#findComment-664944 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.