Gå til innhold

Til nedtelling!

Anbefalte innlegg

linus1365380366

Hei.

Regner med at du kjapt finner veien til en internett-oppkobling:o)))

Håper reisen har gått greit...dere har drøssevis av sommerfugler i magen nå, kan jeg tenke meg! LYKKE TIL med den store begivenheten på tirsdag.

Ville bare be deg om en tjeneste: Et par vi kjenner ankommer Halifax i løpet av søndag. Hun (A): Lys. Han (E): Mørk. Kan du hilse masse fra "Carlos y ella" på naboøya...(Høres pussig ut, men de skjønner helt sikkert hva du mener,,he,he). ..håper du finner ut hvem de er...Lykke til alle sammen! Vi gleder oss med dere!! Stoore klemmer fra oss på ØYA.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111710-til-nedtelling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

linus1365380366

Hei linus!!

skal hilse saa mye tilbake.. de staar her naa..

Se egen link paa hvordan vi har det!!

hilsen fra Halifax

Så fint å høre at dere har det bra.Kan tenke meg det går unna med shoppingen, ja....

Tenk, i morgen er det store dagen!

Hils paret fra Fr.stad og si at vi skal til bufa og af med papirene våre i dag. Mye kluss, men nå skal det ordne seg..........håper vi!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111710-til-nedtelling/#findComment-664534
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...