mamma´n til Markus Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er kjekt aa se at saa mange bryr seg her inne. Markus dode 1.mai, og det var nettopp 2 maaneder siden. Foler paa en maate at det er lenge siden, samtidig foles det som om det nettopp skjedde... Naa er vi paa ferie. Det var godt aa komme seg bort litt. Har vaert sykemeldt helt siden det skjedde, men fra 1.august kommer jeg nok til aa prove meg i jobb igjen. Det blir spennende, og tofft... Tenker paa Markus hver eneste dag. Detaljer fra svangerskapet, kontroller, fodsel, begravelse og alt som har skjedd. Det er godt aa kunne tenke paa det, men vondt aa vite at om 3 uker skulle jeg egentlig hatt en liten, nyfodt gutt. For tiden er det eneste jeg onsker meg et barn til... Vet ikke hvor lurt det er, men foler paa en maate at jeg er klar for det. Selv om det er forholdsvis kort tid siden alt skjedde, hadde jeg paa en maate fatt forberedt meg litt, siden vi visste at noe var galt. Vel, tiden faar vise hva som skjer.... Men jeg er saa klar for aa bli mamma. Vet at jeg allerede er det, men det foles ikke slik. Godt aa kunne skrive dette uten at det forplikter noe. Gaar i sorggruppe, men paa en maate er det greit aa kunne skrive her uten at noen vet hvem jeg er.... Haaper aa kunne faa skrive her litt framover. Det er ikke saa ofte jeg er paa internet, men stikker innom med gjevne mellomrom. Saa jeg haaper at dere vil fortsette aa svare, og fortelle deres historier og erfaringer. Takk for gode tanker og ord! Klem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111732-takk-for-gode-ord/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.