Gå til innhold

Vi er naa i Colombia

Anbefalte innlegg

Saa er vi naa paa Colombiansk jord.. I samme by som vaar engel, vi treffer han om 2 dager og vi er veldig spente.. Det er en merkelig folelse, og taarene bare rant da vi kom ut a flyplassen. Jeg spurte Scotland om hvordan det foltes aa komme til Colombia og da klarte vi ikke aa holde tilbake,

Vi kom til Colombia paa lordanen etter en overnatting i Paris. Turen ned hit gikk veldig fint.. vi var trotte da vi ankom hotellet og vi gikk til sengs 19.30. vaaknet da kl. 03.45 og fikk en halvannen time for jeg sovnet igjen.. Mannen min snorket som vanlig.

Vi hadde godt selskap av Scotland med mann fra Oslo via Paris.. De reiste idag til Cali. Regner aa mote de pa SA.

saa idag har idag vaert paa shopping med erin72! De har en saaaaaa fantastisk sonn, og erin72 og mann er saa flinke med han..

Idag kom et par fra fredrikstad og de skal ogsaa faa en gutt paa samme dag som oss. De faar en gutt paa 1 og 1/2 aar.

Har shoppet masse og faat mange gode tips fra veteraner her.

Erin72 fikk sentescia fredag og de haaper aa reise hjem tirsdag

En pussig sak: jeg kjopte en bok paa Gardemoen.-- tittelen var NEDTELLING MOT NULL!! Er ikke det rart!! Saa den maa jeg lese for tirsdagen..

Ellers sa gleder jeg meg volsomt, og gruer meg.... mange folelser i sving,..

Hilser til alle DOLERE og jeg kommer tilbake med flere opplysninger siden..

Haaper paa gladmeldinger fra dere mens vi er her i Vakre Colombia

Hilsen en som driver....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111789-vi-er-naa-i-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å lese at reisa gikk fint!

Det er en underlig opplevelse å ankomme sitt barns fødeland, og være så nær h*n som man aldri har vært før. Husker selv hvordan det var, spes. første gang da alt var fremmed og ukjent.

Høres ut som dere koser dere med flere dolere i følget. Det er alltid kjekt å ha noen "medsammensvorne" ;-) Lykke til i morgen da, og selvfølgelig resten av oppholdet!!!

PS) Det må være litt av en bok! ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111789-vi-er-naa-i-colombia/#findComment-665049
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...