numme Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 14 juni var årsdagen for Hannah sin termin. Var på¨kirkegården med blomster mens lillebror sov i bilen og pappaen passet på. Rart hvordan livet blir. Tror stadig at sorgen er blitt lettere, men det er like vondt hver gang jeg tenker på henne, derfor prøver jeg å glemme - men det går jo ikke. Kan ikke glemme mitt første barn, selv om jeg "bare" var 22 uker på vei da jeg mistet henne. Hannah er vår engel, vårt førstefødte barn og veldig få i familen vil "anerkjenne" henne, snakker bare om det som skjedde en februarkveld for 1 1/2 år siden. Det blir jeg forbannet på! Uff, ble mange rare tanker dette. Måtte bare få det ut, det er ikke alle som forstår hva jeg snakker om, vil aldri forstå fordi de har ikke opplevd det. Ser det er kommet nye navn til, ufattelig trist. Ingen burde oppleve dette - det er sikkert. Sånn, nå ble det med en gang litt bedre. Godt å få ut vonde tanker. Simen er mammas og pappas lille gull som har historien om sin englesøster i albumet, ikke alle som kan skryte av at de har en engel som passer på, det kan han. Ha en god sommer alle sammen. Mange gode tanker og klemmer fra Katrine alias 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111840-noen-tanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
katitzi Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei Veldig fine tanker du skriver ned! Hjelper alltid å få det litt ut.... Har selv opplevd å miste mitt første barn (Maiken Johanna), og det er vel kanskje noe av det vondeste vi kan oppleve på denne kloden. Glemme vil vi ikke, men vi lærer oss å leve med det etterhvert, spesielt hvis vi er så heldige å få levende barn etterpå!!!! Ønsker deg og din familie alt godt!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/111840-noen-tanker/#findComment-668439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.