Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mrsbrenda2

Tusen takk. Hvilket land burde jeg egentlig adoptere fra. Jeg er jo selv adoptert fra utlandet.

Eh....er du adoptert?? Trodde du hadde en kinaadoptert gutt?? - og hadde problemer med å måtte adoptere igjen??????? Er det flere MrsBrendaer her???????

Fortsetter under...

Jøss, her er det mange personligheter ute og går. Ikke rart det går litt i surr iblant, så du svarer med annet nick enn det du begynte tråden med.

:o)

Nicket "luske" har vært på dol-ufrivilig barnløse en stund, det er nok bare "msbrenda" som har ødelagt tråden, dessverre :-((

Se trådliste fra søk på nicket "luske": http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=luske&type=3&forum=2&entries=25&x=9&y=14

At msbrenda og beriket er en side av samme sak er det vel liten tvil om...

Msbrenda har forøvrig en spaltet personlighet. Først er hun fortvilet over at hun må adoptere fordi mannen hennes ikke kan gjøre henne gravid. Så viser det seg at hun allerede har adoptert - til og med en gutt(!) fra Kina. Og jammen så kommer det ikke fram at hun selv er adoptert - eller "kidnappet" fra utlandet selv også. Jadda!

Men stakkars luske synes jeg ikke vi bør skremmer bort herfra!

Beste hilsen fra

Hei du!

Den slags nickmetoder bedrives ikke av "beriket", men andre aktive og såkalte "seriøse" her!

(Colpappa blant de hederlige unntakene for å nevne ett eksempel)

Det var da litt av en ære...

Det må vel være på grunn av det enorme antallet innlegg siste halve året det da.

Nicket "luske" har vært på dol-ufrivilig barnløse en stund, det er nok bare "msbrenda" som har ødelagt tråden, dessverre :-((

Se trådliste fra søk på nicket "luske": http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=luske&type=3&forum=2&entries=25&x=9&y=14

At msbrenda og beriket er en side av samme sak er det vel liten tvil om...

Msbrenda har forøvrig en spaltet personlighet. Først er hun fortvilet over at hun må adoptere fordi mannen hennes ikke kan gjøre henne gravid. Så viser det seg at hun allerede har adoptert - til og med en gutt(!) fra Kina. Og jammen så kommer det ikke fram at hun selv er adoptert - eller "kidnappet" fra utlandet selv også. Jadda!

Men stakkars luske synes jeg ikke vi bør skremmer bort herfra!

Beste hilsen fra

Hei på dere!

først - takk for mange nyttige råd til dere alle!!

Jeg må innrømme at jeg ble litt matt da jeg så at en annen hadde svart for meg på innleggene deres. Jeg har bare hatt ett nick jeg og har aldri vært her inne før - så takk for oppklaringen snø:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...