natolars Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Well, she's walking through the clouds with a circus mind that's running wild. Butterflies and zebras and moonbeams and fairytales, That's all she ever thinks about... Riding the wind. When I'm sad she comes to me with a thousand smiles she gives to me free It's alright, she says, it's alright Take anything you want from me, anything, Fly on, little wing ----------- Tekst skrevet av Jimi Hendrix Jeg elsker den sangen... *sommernatt* 0 Siter
baktus Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Nydelig! - men jeg syns jeg "hører" Sting når jeg leser den teksten. Er det ikke han som har skrevet den da - eller har han bare sunget den? 0 Siter
natolars Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Skrevet 8. juli 2003 Nydelig! - men jeg syns jeg "hører" Sting når jeg leser den teksten. Er det ikke han som har skrevet den da - eller har han bare sunget den? Jimi Hendrix er mannen bak låta. Men Sting har laget en cover-versjon av "Little Wing" (på albumet "Nothing Like The Sun"), og jeg liker faktisk den bedre enn Hendrix-versjonen...! :-) Mvh 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 9. juli 2003 Skrevet 9. juli 2003 har skrevet et innlegg til deg på meldinger, sjekk ut da!!! overskriften er: natolars 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.