Gå til innhold

inggun :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest inggun

hei colombiamamma!

Vi har fremdeles ingen barn, og nå vet jeg ikke helt hva vi skal håpe på eller se for oss mht tidsperspektiv. Den siste kvartalsrapporten fra Colombia var ikke mye positiv synes jeg, og akkurat nå synes det veldig langt fram til vi kan reise. Hvor lenge har dere ventet, og når fikk dere tildelt Bogota? Hva sier du på jobben når alle spør om det er lenge til dere skal reise?

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111918-inggun/#findComment-665720
Del på andre sider

Colombiamamma

hei colombiamamma!

Vi har fremdeles ingen barn, og nå vet jeg ikke helt hva vi skal håpe på eller se for oss mht tidsperspektiv. Den siste kvartalsrapporten fra Colombia var ikke mye positiv synes jeg, og akkurat nå synes det veldig langt fram til vi kan reise. Hvor lenge har dere ventet, og når fikk dere tildelt Bogota? Hva sier du på jobben når alle spør om det er lenge til dere skal reise?

hilsen

Vi sendte papirene til Colombia 2. desember. Ble godkjent ICBF 13. mars. Fikk Bogotà som distrikt nå 26. juni.

Så vi har ikke ventet så lenge etter distrikt enda, men har hatt papirene i Colombia i over 7 mnd.

Til arbeidsgiver siere jeg det som det er. Det er store variasjoner fra sak til sak. Noen som sendte papirene i august har enda ikke fått tildeling mens andre som har sendt de i januar i år alt har fått. Vi får ca. 14 dagers varsel før vi må reise.

Fikk ikke dere beskjed om å oppdatere papirene? Eller tar jeg feil??

Lykke til i ventetiden!!

Klem fra en som lengter veldig etter å bli mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111918-inggun/#findComment-665741
Del på andre sider

Colombiamamma

hei colombiamamma!

hilsen

Re: inggun :-)

Vi sendte papirene til Colombia 2. desember. Ble godkjent ICBF 13. mars. Fikk Bogotà som distrikt nå 26. juni. Så vi har ikke ventet så lenge etter distrikt enda, men har hatt papirene i Colombia i over 7 mnd.

Til arbeidsgiver siere jeg det som det er. Det er store variasjoner fra sak til sak. Noen som sendte papirene i august har enda ikke fått tildeling mens andre som har sendt de i januar i år alt har fått. Vi får ca. 14 dagers varsel før vi må reise.

Fikk ikke dere beskjed om å oppdatere papirene? Eller tar jeg feil??

Lykke til i ventetiden!!

Klem fra en som lengter veldig etter å bli mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111918-inggun/#findComment-665868
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...