Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Vi må være i Cali søndag 20 juli og får prinsessa vår mandag den 21 juli. Fikk beskjed idag, så nå er vi igang med å bestille biletter.

Har mange somerfugler i magen nå.

Hvilket distrikt skal dere til? Er du igang med pakking å sånt.

Lykke til, så spennende - tenk lørdag allerede.

Klem

Hei

Vi må være i Cali søndag 20 juli og får prinsessa vår mandag den 21 juli. Fikk beskjed idag, så nå er vi igang med å bestille biletter.

Har mange somerfugler i magen nå.

Hvilket distrikt skal dere til? Er du igang med pakking å sånt.

Lykke til, så spennende - tenk lørdag allerede.

Klem

Vi får vår prinsesse i Cali mandag 14 juli. Pakkingen er i full gang, mye å tenke på!

Vi skal bo på Pension Stein.

Hvor skal dere bo?

Kanskje vi snakkes.

Klem

God Tur til Colombia og Cali, og ikke minst til den skjønne datteren deres!

Hvilken reiserute har dere, og hvilket flyselskap? Hvor mye kommer flyreisen på (sånn ca)?

Gleder meg sånn med dere. Regner med at tante Bali gjerne ville ha vært med dere bortover. Håper vi alle kan treffes når dere kommer hjem igjen.....kanskje et treff med barn?

Vi har ikke fått distrikt ennå. Det er nå 5,5 mnd siden vi ble godkjent hos ICBF, så dette ser ut til å ta tid denne gangen. Nå tar vi bare en dag av gangen, og det som alle fall er sikkert er at vi for hver dag er en dag nærmere lillebror/-søster.

Kommer til å tenke masse på dere på mandag. Tenker fam. "scotland" koser seg i Cali - hils til dem fra meg!

Klem fra

Annonse

Vi får vår prinsesse i Cali mandag 14 juli. Pakkingen er i full gang, mye å tenke på!

Vi skal bo på Pension Stein.

Hvor skal dere bo?

Kanskje vi snakkes.

Klem

God tur til Colombia og til deres lille datter!!!

For en uvirkelig følelse det må være....

Håper jeg får treffe den lille prinsessen deres når dere kommer hjem - Verftet...

Ønsker dere all lykke!!!

Hilsen fra meg

God Tur til Colombia og Cali, og ikke minst til den skjønne datteren deres!

Hvilken reiserute har dere, og hvilket flyselskap? Hvor mye kommer flyreisen på (sånn ca)?

Gleder meg sånn med dere. Regner med at tante Bali gjerne ville ha vært med dere bortover. Håper vi alle kan treffes når dere kommer hjem igjen.....kanskje et treff med barn?

Vi har ikke fått distrikt ennå. Det er nå 5,5 mnd siden vi ble godkjent hos ICBF, så dette ser ut til å ta tid denne gangen. Nå tar vi bare en dag av gangen, og det som alle fall er sikkert er at vi for hver dag er en dag nærmere lillebror/-søster.

Kommer til å tenke masse på dere på mandag. Tenker fam. "scotland" koser seg i Cali - hils til dem fra meg!

Klem fra

Vi reiser lørdag morgen fra Oslo til Paris med air france. Så videre til Bogota. Hele reisen kommer på ca 31000,-.

Var litt dyrere nå i sommersesongen!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...