Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 27 måneder (av disse 51 uker i Kina) har vi fått ei jente på 1,5 år. Hun er fra Hubeiprovinsen.

Jeg sveeeeeeeeeeever!!

ØstVest - hvordan går det???

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kinabarn

7

• cordelia1365379990

2

• zitrus

1

• Colombiamamma

1

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer med jenta!!!

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer!

Kjenner det bobler i meg også, håper å være der dere er nå om to lange år.

Skrevet

... Og her kommer gratulasjon nr 3 fra meg! :o)

Gratulerer med lillegull! Gleder meg til å høre mer!

Beste hilsen fra

fei1365380229
Skrevet

Hurra! Gratulerer så mye med jenta. Skjønner godt at du svever (-:

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Du får finne noe å holde tak i slik at du ikke svever til himmels!

Når var søknaden deres registret i Kina?

Gjest Melis
Skrevet

Gratulerer så mye! Dere har mye å se frem til! :o)

Skrevet

Skjønner godt at du svever :0)

Dette er stort!

Gratulerer så mye med prinsessen, og ønsker deg en riktig fin reise til Kina!

Kan du fortelle om hvilken måned du ble reg. i Kina (CCAA), og NÅR tror du avreisen vil skje?

Du går en spennende tid i møte :0) Vår datter er nå 3, vi hentet henne i Jiangxi-provinsen for 2 år siden (Hun var 15 mnd. ved tildeling). Vi venter på å få reise å hente 1 søsken.

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta! Du får finne noe å holde tak i slik at du ikke svever til himmels!

Når var søknaden deres registret i Kina?

15. juli,

tok altså 51 uker - under 12 måneder!

Skrevet

Skjønner godt at du svever :0)

Dette er stort!

Gratulerer så mye med prinsessen, og ønsker deg en riktig fin reise til Kina!

Kan du fortelle om hvilken måned du ble reg. i Kina (CCAA), og NÅR tror du avreisen vil skje?

Du går en spennende tid i møte :0) Vår datter er nå 3, vi hentet henne i Jiangxi-provinsen for 2 år siden (Hun var 15 mnd. ved tildeling). Vi venter på å få reise å hente 1 søsken.

Vennlig hilsen

Vi ble registrert 15. juli 2002. Har ingen anelse om reisedato ennå fordi jeg glemte å spørre i forkavelsen.

Må samle meg litt og alle spørsmålene mine før jeg kontakter dem igjen tror jeg.

cordelia1365379990
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Nå går det virkelig unna i Kina. Håper dere får reise snart, selv reiser vi 23. august.

Skrevet

Så flott! Gratulerer, og kos deg på denne store dagen! Jeg svever fremdeles etter vår tildeling i forrige uke...

Beste hilsener,

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Nå går det virkelig unna i Kina. Håper dere får reise snart, selv reiser vi 23. august.

oi, når fikk du vite datoen?

Glemte å spørre i forkavelsen.

Reiser alle foreningene sammen?

Hvilken forening tilhører du?

(Litt mange spørsmål, ser jeg)

forelsket colombiamamma
Skrevet

Vi ble registrert 15. juli 2002. Har ingen anelse om reisedato ennå fordi jeg glemte å spørre i forkavelsen.

Må samle meg litt og alle spørsmålene mine før jeg kontakter dem igjen tror jeg.

Gratulerer så masse med jenta!

mvh.

gogo1365380358
Skrevet

gratulerer så mye med jenta, kan tenke meg at dere svever. Skal si det går unna i Kina nå! Håper det fortsetter på den måten :-)

Håper dere får reisebeskjed fort.

mvh

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta og god tur til Kina. :o)

Hilsen

brilleslangen
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Håper du lar høre fra deg når du har kommet ned på jorden igjen:-).

Skrevet

Gratulerer med jenta!!!

Gratulasjonsklem fra

gratulerer!!!!

hilsen

Gjest pappa endelig
Skrevet

Gratulerer så masse!

Vi var i mai-gruppen og fikk tildeling forrige uke, så nå har de virkelig fått opp dampen.

Hilsen fra en som svever fremdeles

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...