Gå til innhold

Vil utvise utlendinger for nasking


Solsikke

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Med teskje:

Må du se interneringsleirer/konsentrasjonsleirer før du kommer ned fra gjerdet?

Eller blir du sittede da også, fordi det er tryggest?

Jeg ser fengsler for kriminelle, de har alltid vært der.

Jeg ser mennsker som reiser inn og ut.

Ingen konsentrasjonsleire, tortur og utsultede enda et helt enormt kobbel av pressefolk holder skarpt utkikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    37

  • Solsikke

    27

  • Sør

    24

  • Zirine

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det du skriver henger ikke på greip.

Hvis ryktet er uberettiget burde du jo benytte anledningen til klart og utvetydig ta avstand fra rasisme.

Har jeg ikke gjort det da Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus. Du ekke go.

Nei kanskje ikke. Men jeg legger meg ikke ned på ditt nivå og sier det samme om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har iallfall bestemt deg for ikke å ta avstand fra rasisme.

Det valget har naturlig nok konsekvenser. Som når folk ikke vil ta avstand fra f.eks. nazisme.

Forstår du at mennesker reagerer på slikt?

Men kjære du jeg har jo tatt avstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du vil stå fritt til å endre mening i forhold til at alle mennesker er likeverdige og at vi ikke skal dømme mennesker ut fra rase, religion eller hudfarge?

ok

jaja, deg om det.

Jeg for min del er for en stram innvandringspolitikk, som setter krav til mennesker som kommer til Norge for å bosette seg - blant mange ting. Jeg har imidlertid aldri følt at jeg trenger å holde en dør åpen i forhold til at jeg skulle kunne bli rasist.

Jeg er ikke rasist, jeg kommer heller aldri til å bli rasist. Du antyder at du ikke er rasist, men vil holde døren oppe for at du muligens skal komme til å bli det ...

Merkelig tankegang.

>>Du vil stå fritt til å endre mening i forhold til at alle mennesker er likeverdige og at vi ikke skal dømme mennesker ut fra rase, religion eller hudfarge?

Dine ord, aldri sagt.

>> Jeg har imidlertid aldri følt at jeg trenger å holde en dør åpen i forhold til at jeg skulle kunne bli rasist.

Neivel, ikke jeg heller. Men hvem definerer hva rasisme er ?

>>..men vil holde døren oppe for at du muligens skal komme til å bli det ...

Det var å dra det liiiitt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fengsler for kriminelle, de har alltid vært der.

Jeg ser mennsker som reiser inn og ut.

Ingen konsentrasjonsleire, tortur og utsultede enda et helt enormt kobbel av pressefolk holder skarpt utkikk.

Det var heller ingen konsentrasjonsleirer i 1936...

De kom senere, som et resultat av at folk satt på gjerdet og lot det skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

>>Du vil stå fritt til å endre mening i forhold til at alle mennesker er likeverdige og at vi ikke skal dømme mennesker ut fra rase, religion eller hudfarge?

Dine ord, aldri sagt.

>> Jeg har imidlertid aldri følt at jeg trenger å holde en dør åpen i forhold til at jeg skulle kunne bli rasist.

Neivel, ikke jeg heller. Men hvem definerer hva rasisme er ?

>>..men vil holde døren oppe for at du muligens skal komme til å bli det ...

Det var å dra det liiiitt langt.

Vil du vite den eksakte definisjonen på rasisme? Herregud, slå opp i leksikon :)

Nei, jeg gidder ikke denne diskusjonen mer. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke gjort det da Sør?

Jeg ser jo at du har skrevet ørten ganger at du ikke vil ta avstand, og en del ganger at du har tatt avstand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var heller ingen konsentrasjonsleirer i 1936...

De kom senere, som et resultat av at folk satt på gjerdet og lot det skje.

Og hva så ?

Stalin bygde mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva så ?

Stalin bygde mange.

Jeg kjenner ikke engang noen som *ikke* tar avstand fra Stalin.

Men nå diskuterte vi altså rasisme, og spørsmålet var om du klart og utvetydig tar avstand fra rasisme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vil du vite den eksakte definisjonen på rasisme? Herregud, slå opp i leksikon :)

Nei, jeg gidder ikke denne diskusjonen mer. Takk for meg.

Vi lager problemer der det ikke fins, rundt meg kryr det med utlendinger og jeg enser dem knapt.

Enda får jeg øra tuta fulle med rasismebeskyldninger.

Bare fortsett men det er bortkasta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg kjenner ikke engang noen som *ikke* tar avstand fra Stalin.

Men nå diskuterte vi altså rasisme, og spørsmålet var om du klart og utvetydig tar avstand fra rasisme?

Din eller min definisjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at du har skrevet ørten ganger at du ikke vil ta avstand, og en del ganger at du har tatt avstand...

Og jeg vet at uansett hva jeg skriver så vil du vrenge på det. Skriver jeg hvit sier du at jeg sa sort o.s.v

Jeg gidder rett og slett ikke diskutere med deg Sør. Men uansett har du ingen rett overhode å dømme meg, for du har ikke den fjerneste peiling om hvem jeg er eller hva jeg står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg vet at uansett hva jeg skriver så vil du vrenge på det. Skriver jeg hvit sier du at jeg sa sort o.s.v

Jeg gidder rett og slett ikke diskutere med deg Sør. Men uansett har du ingen rett overhode å dømme meg, for du har ikke den fjerneste peiling om hvem jeg er eller hva jeg står for.

"Dømme deg"? Hvem/hvor da?

Du ble bedt om å ta avstand fra rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme som deg

Det er galskap. Neste blir vel å utvise noen for å ha kjørt på rødt. Vi trenger all den turisme/innvandring vi kan få.

Hvorfor trenger vi så mye innvandring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...