Gå til innhold

Vil utvise utlendinger for nasking


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    37

  • Solsikke

    27

  • Sør

    24

  • Zirine

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Men hva sier fastlegen din da?

Det er jeg virkelig for deg!!Men gidder ikke å ringe 113 for deg.

Du misforstår (som vanlig): du bør ringe 113, av hensyn til deg selv. Husk å si fra om at du har problemer med å forstå. Da forstår legen(e) at også det er en del av sykdomsbildet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende å spørre deg om du er rasist?

Tør du svare?

jeg tørr svare, og i noen tilfeller vil jeg sikkert bli stemplet som det, akkurat som du gjør nå, men må nok skuffe deg, er ikke rasist, men i mange tilfeller mot invandring og asylsøkere.? skjønte du den? klarer du å skille dette? man trenger ikke være rasist selv om man har et annet politisk syn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Se på Danmark, der er det 10 dobbel straff for utlenninger å bli tatt i nasking. Hvorfor ikke da også sende dem hjem, de er ikke verdige til å bli tatt vare på av vertslandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Si meg, er du rasist?

jeg tørr svare, og i noen tilfeller vil jeg sikkert bli stemplet som det, akkurat som du gjør nå, men må nok skuffe deg, er ikke rasist, men i mange tilfeller mot invandring og asylsøkere.? skjønte du den? klarer du å skille dette? man trenger ikke være rasist selv om man har et annet politisk syn! :-)

Jeg bare spurte. Og om dette temaet er for ømtåelig for deg, trenger du jo ikke svare.

Er du rasist, er jeg glad i deg for det. Men jeg håper jo at du vil endre oppfatning. Kanskje vokse det av deg. Sammen med ev. klysete oppførsel.

Lov å ha tro på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tror vi skal la Ulv være i fred, stakkar

Hvem er mine ?

Her er kun meg selv.

Jeg har lenge vært redd for at du var alene. Derfor kutter jeg "tvert av" -- forstår at du er ensom og isolert.

Vil deg ikke noe vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har lenge vært redd for at du var alene. Derfor kutter jeg "tvert av" -- forstår at du er ensom og isolert.

Vil deg ikke noe vondt!

Tullebukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår (som vanlig): du bør ringe 113, av hensyn til deg selv. Husk å si fra om at du har problemer med å forstå. Da forstår legen(e) at også det er en del av sykdomsbildet ditt.

Spiller du dum.JA...det er du og,så det er vel ikke så vanskelig for deg.Du skal vite en ting-du har for helvete ingen ting med om jeg er rasist eller ei.Det kan du drite langt i:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spurte. Og om dette temaet er for ømtåelig for deg, trenger du jo ikke svare.

Er du rasist, er jeg glad i deg for det. Men jeg håper jo at du vil endre oppfatning. Kanskje vokse det av deg. Sammen med ev. klysete oppførsel.

Lov å ha tro på deg.

det er du som stempler meg som rasist, men det er greit det, jeg er så pass voksen og har en solid porsjon selvtillit og ballast at du ikke plager meg på noe vis...

nei lille mann/kvinne, kom med en solid dose gode argumenter så skal jeg diskutere med deg jeg, men ikke før den tid, for denne diskusjonen er du dømt til å tape, det vil du skjønne den dagen vi tar en kaffe sammen. (og jeg er ikke stor visst det er det du tror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Si meg, er du rasist?

Spiller du dum.JA...det er du og,så det er vel ikke så vanskelig for deg.Du skal vite en ting-du har for helvete ingen ting med om jeg er rasist eller ei.Det kan du drite langt i:(

Er du rasist, vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Si meg, er du rasist? Klysa

det er du som stempler meg som rasist, men det er greit det, jeg er så pass voksen og har en solid porsjon selvtillit og ballast at du ikke plager meg på noe vis...

nei lille mann/kvinne, kom med en solid dose gode argumenter så skal jeg diskutere med deg jeg, men ikke før den tid, for denne diskusjonen er du dømt til å tape, det vil du skjønne den dagen vi tar en kaffe sammen. (og jeg er ikke stor visst det er det du tror)

Jeg har da ikke stemplet deg som rasist. men jeg har spurt deg: er du rasist?

Føler du deg skyldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du rasist, vennen?

Det hadde jeg aldri giddet å svare deg på uansett svar.Hvorfor skal jeg svare deg på det???????Det har du ingen ting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke stemplet deg som rasist. men jeg har spurt deg: er du rasist?

Føler du deg skyldig?

på ingen måte...

kom med no skikkelig skyts da i det minste, du backer jo ut som jeg lite jente på vei til GU første gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Du bør oppsøke hjel, awh

Det hadde jeg aldri giddet å svare deg på uansett svar.Hvorfor skal jeg svare deg på det???????Det har du ingen ting med.

Det er avslørende av deg at du ikke tør å svare. Eller kanskje du rett og slett ikke vil erklære at du ikke er rasist.

Skremmende. Men trolig en del av sykdomsbildet ditt.

Igjen: jeg har den dypeste medfølelse både for deg og dine pårørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Si meg, er du rasist? Klysa

på ingen måte...

kom med no skikkelig skyts da i det minste, du backer jo ut som jeg lite jente på vei til GU første gang...

Jeg ser ingen grunn til å angripe deg. På meg virker du svært sårbar.

Håper du ikke føler deg forfulgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å angripe deg. På meg virker du svært sårbar.

Håper du ikke føler deg forfulgt.

nå føler jeg det slik at du dømmer meg, tror nesten jeg må si at du er små-gal, kan du virkelig bedømme meg ut i fra det jeg skriver her? oi, fordomsfull kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...