Gå til innhold

Vil utvise utlendinger for nasking


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 197
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    37

  • Solsikke

    27

  • Sør

    24

  • Zirine

    10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Si meg, er du rasist?

Nei, men et latterlig spørsmål.

Her virker du unnvikende. Jeg skal respektere det. men jeg savner at du tar klart avstand fra rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Si meg, er du rasist?

Kan jeg spørre hva du vil oss?

Jeg vil gjerne at alle rasister skal omvendes. At dere skal innse at hudfarge ikke har noe å si. Det er det indre som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg vil gjerne at alle rasister skal omvendes. At dere skal innse at hudfarge ikke har noe å si. Det er det indre som teller.

Har noen sagt noe annet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Si meg, er du rasist?

Har noen sagt noe annet ?

Jeg vet ikke. Spør deg selv. Og tenk over svaret.

Det er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her virker du unnvikende. Jeg skal respektere det. men jeg savner at du tar klart avstand fra rasisme.

Jeg synes ikke jeg trenger å ta klart avstand fra rasisme. Å det har ingenting med å gjøre om jeg er rasist eller ikke. Og det har ingenting med mine innlegg her på DOL å gjøre.

Men hvordan jeg lever. Og det har du ikke den fjerneste anelse om. Men det er svært irriterende at hver gang man kommer med en link til en artikel eller ett innlegg som på en eller annen måte er negativ mot utlendinger at man blir stemplet som rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Si meg, er du rasist?

Nei.

Du kunne ha lurt oss. Men jeg velger å tro deg.

Virker ikke som du har noe ondt i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Si meg, er du rasist?

Jeg synes ikke jeg trenger å ta klart avstand fra rasisme. Å det har ingenting med å gjøre om jeg er rasist eller ikke. Og det har ingenting med mine innlegg her på DOL å gjøre.

Men hvordan jeg lever. Og det har du ikke den fjerneste anelse om. Men det er svært irriterende at hver gang man kommer med en link til en artikel eller ett innlegg som på en eller annen måte er negativ mot utlendinger at man blir stemplet som rasist.

Jeg blir oppriktig skremt av at du føler at du ikke trenger å ta avstand fra rasisme.

Jeg synes alle burde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg synes ikke jeg trenger å ta klart avstand fra rasisme. Å det har ingenting med å gjøre om jeg er rasist eller ikke. Og det har ingenting med mine innlegg her på DOL å gjøre.

Men hvordan jeg lever. Og det har du ikke den fjerneste anelse om. Men det er svært irriterende at hver gang man kommer med en link til en artikel eller ett innlegg som på en eller annen måte er negativ mot utlendinger at man blir stemplet som rasist.

Nonen bare erter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir oppriktig skremt av at du føler at du ikke trenger å ta avstand fra rasisme.

Jeg synes alle burde det.

Som jeg sa tidligere du har ikke den fjerneste peiling om hvordan jeg lever eller ikke lever. Du har ikke den fjerneste anelse om jeg er rasist eller ikke rasist. Så om jeg her skriver jeg tar totalt avstand fra rasisme, kan det enten være sant eller bare fine ord.... Derfor føler jeg at jeg ikke trenger å ta avstand fra rasisme her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Si meg, er du rasist?

Som jeg sa tidligere du har ikke den fjerneste peiling om hvordan jeg lever eller ikke lever. Du har ikke den fjerneste anelse om jeg er rasist eller ikke rasist. Så om jeg her skriver jeg tar totalt avstand fra rasisme, kan det enten være sant eller bare fine ord.... Derfor føler jeg at jeg ikke trenger å ta avstand fra rasisme her inne.

Vel. At det er så vanskelig for deg å ta avstand fra rasisme. Det er skremmende.

Og skuffende.

Håper du med tiden endrer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. At det er så vanskelig for deg å ta avstand fra rasisme. Det er skremmende.

Og skuffende.

Håper du med tiden endrer deg!

Vel du anonyme jeg har aldri sagt at jeg ikke tar avstand fra rasisme. Jeg bare sier at jeg føler at DOL ikke er rette plassen å gjøre det på.

Så får du ha din mening om meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...