Gå til innhold

hvor mye skal jeg ta for kjøringa?

Anbefalte innlegg

Gjest sjåføren

jeg kjørte russebilen til noen kamerater av meg natt til 1. og 16. mai i år. jeg har ikke fått penga enda, men jeg er usikker på hvor mye jeg kan kreve av de. natt til 1. kjørte jeg fra 18 til 2 tia eller noe sånt, og 16. kjørte jeg fra 18 til 9 neste mårra. det var 7-8 personer med i bilen. er det for mye å kreve 6-700 kr tilsammen da syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112022-hvor-mye-skal-jeg-ta-for-kj%C3%B8ringa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aina E

Hvis du ser på det som en jobb, syns jeg absolutt ikke det er for mye.

Det er totalt 23 timer med nattillegg, minus litt prosenter pga. svart arbeid.

Syns ikke 30 kr. i timen er for mye da, nei.

Jeg syns helt ærlig du kan kreve det dobbelte. (Men nå er jeg litt kravstor har jeg hørt, da). Selv har jeg aldri jobbet svart for under 110. (For jeg jobber aldri svart:)).

Hvis du ser på kjøringa som en vennetjeneste, syns jeg kanskje de 6-700 er passe?

Hadde du det gøy, da? Eller var det et hælvetes slit og mas? Det har jo litt å si det også... Hvordan DE oppførte seg og hva du fikk igjen for det på turen osv. Sponset de mat f.eks? Ta alt sånt i betraktning.

Syns du i hvertfall kan ta en hundrings av hver om de var 8 stk. Eventuelt mer (200?) Bra å ha et rundt beløp.

Slikt bør helst avtales på forhånd. Diskuterte dere ikke det i det hele tatt?

Spørs om dere ser det som et jobboppdrag eller en vennetjeneste, slik som Aina E sier. (Skylder du dem en tjeneste, eller gjør de mye for deg?)

Tror du at du får pengene da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...