Gå til innhold

Mistet karakterer fordi jeg var syk, på tross gode resultater.

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempestolt, selv om det er lite sympatisk..

Jeg mistet to karakterer på av gyldig fravær (dype depresjoner). Legen ga beskejd til skolen at hun gjerne stilte opp på møte for å forklare for å evt.legge opp et løp som jeg hadde muligheter for å klare, emn nei!!

Dersom jeg hadde dårlige karakterer hadde jeg kunne forstå det, men når jeg hadde stort sett bare 5ère og 6ère så ble det helt meningsløst.

Jeg klarte ikke å lese, men jeg hadde et veldig godt grunnlag i fagene fra før av. Mens elever med 2ère og 3ère som møtte opp fikk karakterer, selv om de ikke gjorde annet enn å forstyrre undervisningen.

Her kommer litt selvskryt.. Kanskje ikke et særlig sympatisk trekk, men jeg er faktisk ganske stolt av meg selv for dette, og kanskje kan det formidle en mulig løsning for de som er i samme situasjon...

Jeg gikk til rådgiver og gav beskjed om at jeg sluttet i fagene, og skulle melde meg opp som privatist pga. idiotiske regler. Fikk til svar at det kom jeg aldri til å greie, og at jeg ganske sikkert ikke kom til å stå på eksamenene.

Jeg gjorde nå uansett dette. På tross av dystre spådommer.

Jeg leste ikke i det hele tatt. Åpnet knapt boka. Men jeg var i grunnen sikker på at dette kom til å gå fint, på tross av at jeg var dypt deprimert (har aldri et sekund betvilt mine evner hva skole gjelder)

Lærerene ble ganske hvite i maska, da jag som eneste elev fikk 5 på 3skk, og 6 på 2sosøk. (skal sies at oppgavene var ganske banale).

Æddablædd!!! Til pokker med stivbente regler!!!

Jeg er kjempestolt, selv om det er et SVÆRT LITE SYMPATISK TREKK!!!

Dersom dere kommer i samme situasjon.Ikke hør på dystre spådommer. Tør å satse selv om det jkan gå galt. En har ingenting å tape på det!!

Fortsetter under...

Du har all mulig grunn til å være stolt!

Hadde du ikke vært stolt, ville det vært falsk beskjedenhet. Det er IKKE sympatisk.

Du har vært både kreativ, forutseende, viljesterk og dyktig.

Koser meg med at regelrytterne fikk noe å tenke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...