Gå til innhold

"Han må ha lært det en plass..."


Gjest Cerea

Anbefalte innlegg

Gjest Cerea

Hva får DEG til å tro, sett utifra det du her sier (at han har egne erfaringer på området), -- at han ikke vil gjøre det igjen? Har han gått i terapi for det?

Uansett, jeg er for å tilgi. Men ikke for å være naiv.

Hva får DEG til å tro, sett utifra det du her sier (at han har egne erfaringer på området), -

Ved at jeg har pratet mye med en slekting som var veldig nær meg og min familie da jeg var yngre. Hun er barnevernspedagog,og har studert mye angående dette temaet. Da hun har vært tett innpå familien min lenge og har gjort seg opp tanker rundt dette. Hun har hat reelle mistanker! Holder det? Det holder for meg hvertfall at noen som har studert det i flere år har gjort opp tanker om det. -Om- det faktisk er reelt er jo da udefinerbart.

- at han ikke vil gjøre det igjen?

Jeg har vokst opp med han og vært tett innpå han hele livet. Det holder kanskje ikke for deg,men det holder veldig mye for meg! For jeg vet hva han står for,og det har strengt tatt ikke med overgrep å gjøre i det hele tatt!

Uansett, jeg er for å tilgi. Men ikke for å være naiv.

Flott det! Det burde du ikke være heller.. Det er alt for mye trangsynthet i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...