Gå til innhold

to har blitt til tre!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Saa har to blitt til tre!! Vi har naa hatt engelen vaar i snart 23 timer.. Overtagelsen gikk veldig fint,.. han var en smilende gutt og lo masse!! Saa fikk han sove en halvtimes tid da vi kom tilbake fra ICBF... Han er en skikkelig pappagutt,.. han er ikke saa fornoyd med at jeg eller andre jenter prater til han... Litt saart, men det bedrer seg nok.. Han stritter virkelig imot naar jeg prover aa kle paa han eller ta av han toyet.. Men saa lenge pappa er topp saa er det ingen ting som er bedre.. mannen, min er kjempeflink med han.. han koser seg masse og er naa litt sliten siden alt faller paa han.. Det er saa godt aa se de sammen... Michael kaller mannen min for mamma

Vi skal tilbake til ICBF intervju paa tirsdag,.. saa vi regner med aa reise til San Andes i karibien paa onsdags morgen.. Det er naa en uke aa vente fra du faar barnet til en faar komme paa intervju.

Arturo saa at de naa holder paa aa endre rutinene i ICBF slik at ved overtagelsen saa faar man barnet med en gang, Spôrsmâlene tar man underveis.. Vi har filmet masse og vi syntes at det gikk veldig fint..

Ferien er over for Colombianerene saa det er nok mere plass paa hotellene naa..Saa vi haaper at det er plass til oss paa hotel Casablanca..

Vi fikk et utrolig fint album men bilder fra fostermor,.. og ogsaa et brev som forklarer hva han liker og ikke liker.. det staar at han var veldig glad i fosterfar og at han elsket aa leke med han...

I gaar kveld etter middag saa var vi veldig spente.. pappa fikk tatt paa han pysjen og saa fikk vi lagt han.. Vi hadde tatt hans lille seng mellom vaare to madrasse slik at han laa mellom oss.. Han sovnet kl. 20.00 og sov i 40 min for han vaaknet og skrek.. Vi fikk roet han ned.. og siden dette saa vaaknet han hver time. opptil flere ganger.. Saa jeg la meg i sengen hans (gjett om jeg var sliten i bena, da sengen var alt for fort) slik at han visste at vi var der. Det var aa stryke han litt og kose med han saa roet han seg ned..

Saa kl. 06.00 var det aa stà opp..Endelig var det noe morkt i bleia hans... hadde ventet paa dette, da det bare var tiss i hele gaar... Saa pappa maatte skifte paa han, da jeg ikke fikk

, Kan jo vaere greit i den situasjonen :-)

Ellers saa er det en riktig plugg vi har faatt.. Han er snart 2 aar og 8 mnd,.. men spraaket er ikke saa lett aa forstaa,,, han pludrer og skòyer og er veldig sjarmerende..

Vi har faatt kjopt en kjempefin vogn her til Michael.. Vi handlet paa kjopesenteret UNISENTRO,. en vogn til 710 000 pesos, som er i underkant av 2000,- norske... Med ratt og lyder og speil.. Vi maa nok paa kjopesenteret for aa handle mere toy til Michael, fordi klaerne hans er for store,,, det er ikke store gutten vi har faat.. tung, men ikke saa hoy.. Han ser faktisk yngre ut enn 2 aar og 8 mnd..

Vi er naa tre par her paa Halifax. I morgen skal Solymar og fam. bli 4... Paret fra Fredrikstad fikk igaar sin Juan pa halvannet aar,, Han stakkers skrek fra 21.00-01-00 i natt.. saa foreldrene er noe slitne naa.. Men han virker som en trygg og god gutt.

I kveld kommer visst Wasserfaldfelder hit etter at de har vaert paa Santa Marta.. Da blir vi en riktig stor gjeng her..

Nei, jeg faar avslutte..

gled dere som skal nedover.. en riktig herlig opplevelse.. selv om vaar engel ikke godtar meg ennaa saa kommer det nok siden.. Noe saart. men jeg skjonner jo godt at Michael er skeptisk,,

Jeg skal naa legge meg litt nedpaa, selv om klokken her naa er 09.00.. etter i natt saa er hodet fult av smerter og jeg er svimmel... mamma trenger aa komme seg til hektene.

En oppdatering kommer siden..

PS. Scotland - hvordan gaar det med dere?? Dere har jo naa hatt Daniela i 2 netter,,, er spent paa dere,,.. vi treffes vel paa San Andres..?

Hilsen fra oss i Colombia

nedtelling med familie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt å høre fra dere!!!

Jeg skjønner godt at det er litt sårt at Prinsen helst bare vil ha pappa, men du får trøste deg med at det er ganske vanlig - og at det går over :-)

Det høres ut som om dere har det deilig i Colombia, lite jeg er misunnelig... ;o))

Gleder meg til å høre mer fra dere!!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/#findComment-667319
Del på andre sider

fei1365380229

Så artig å høre litt om hvordan dere har det.

Når det gjelder at far er øyenstenen så er det bare å ta tiden til hjelp. Vår lille pike ville ikke ha så mye med meg å gjøre de første 5 dagene etter tildeling, men det går seg til - garantert.

Lykke til videre. Kos dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/#findComment-667382
Del på andre sider

Gjest Colom

Gratulerer så mye med overtakelsen. Vår lille prinsesse er også en liten pappajente, og ville ikke slippe til meg i like stor grad i begynnelsen. Men det endret seg heldigvis etter kun noen få uker. Tror ikke du har noe å bekymre deg for! Vi ble faktisk gjort oppmerksomme på at endel litt større barn knytter seg først til pappaen.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/#findComment-667554
Del på andre sider

Annonse

Her er enda en med samme erfaring - pappa var best! Men du, legg merke til _var_! Det tok ikke mange ukene før vi var temmelig likestilt, eller skal jeg heller si 60/40 i mammas favør ;-)

Men sårt er det selv hvor forberedt man er. Vi har jo drømt om dette så lenge, og er full av "mammahormoner" som vi vil øse ut over gullklumpen vår. Det er kanskje en liten trøst å høre at du ikke er den første som har opplevd dette (og ikke blir du den siste heller) Kan samtidig fortelle at med nr. to var det stikk motsatt - det var mamma for alle pengene :-D

Godt å lese at lillegutt er i strålende humør og takler overgangen bra. Det er tross alt det viktigste :)

Lykke til videre med oppholdet, og hils alle de andre småstressede foreldrene der borte.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/#findComment-667596
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra dere!!!

Jeg skjønner godt at det er litt sårt at Prinsen helst bare vil ha pappa, men du får trøste deg med at det er ganske vanlig - og at det går over :-)

Det høres ut som om dere har det deilig i Colombia, lite jeg er misunnelig... ;o))

Gleder meg til å høre mer fra dere!!

Beste hilsen fra

Heisann :o)). Så flott å høre fra dere :o)). Høres ut som om dere har det flott, og koser dere i Colombia :o)). Høres kjent ut med at det kun er EN av foreldrene som blir godtatt i begynnelsen. Hos oss var det meg, og det ble store gråtesener bare jeg lurte meg å gå på toalettet :o). Heldigvis er pappa her i huset en fornuftig mann, og tok avvisningen mye bedre enn jeg ville ha tatt den, og etter etpar dager var vi likestilte.

Lykke til videre :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/#findComment-667663
Del på andre sider

Hei dere tre!

Så kjekt å høre fra dere (takk for mail!). Du er så flink til å skrive, forteller så levende at jeg kan se det hele for meg.

Det må være veldig kjekt å være så mange "kjente" familier sammen.

Er så spent på å høre fra "scotland". Det blir etterhvert også mange Cali-familer sammen.

Vi venter fortsatt på distrikt, og håper at det nå nærmer seg. Begynner å kjenne at det hadde vært godt med litt ferie nå, men tør ikke ta ut noe ferie nå i sommer. Jeg skal bruke ferien i Colombia, og i tillegg har jeg fått 2 uker veldferdspermisjon med lønn! (Det er nå i alle fall noe å glede seg over.)

Kos dere i varmen! Tenk nå er nedtellingen helt slutt, nå er det bare å nyte familielivet sammen!!

Mange klemmer fra oss

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112091-to-har-blitt-til-tre/#findComment-668171
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...