Gå til innhold

Kirurgisk inngrep når jeg ammer - noen med råd/erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg har en visdomstann som gir meg mye plager. Skulle fjernet den, men så ble jeg gravid og nå ammer jeg. Har blitt anbefalt fra tannlegen og vente til jeg er ferdig med ammingen hvis den ikke gir meg mer enn moderate plager. Nå er tannen et problem som gir meg mye vondt og det beste for meg er å få den vekk.

Jeg vet fra forrige gang (noe kjevekirurgen også sier) at det blir et litt komplisert inngrep med mye lokalbedøvelse og jeg kan ikke spise særlig mye uken etter inngrepet, men drikke mye.

Planlegger å få gjort dette da mannen min har ferie. Datteren vår vil være 7 mnd, fullammet i 6 mnd, kommet i gang med fast føde på det tidspunktet.

Noen som vet om dette inngrepet kan påvirke melken min?

Hva med næringen i melken hvis jeg ikke spiser noe særlig?

Fortsetter under...

Lokalbedøvelse og lite spising skal ikke ha stort å si. Husk å drikke mye.

Når det gjelder smertestillende bør du slå det opp i felleskatalogen for å se hva det står om amming før du tar det. http://www.felleskatalogen.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...