Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hijos!

Vet akkurat hvordan du har det. Selv har vi hatt papirene i Colombia i 9 mnd, og har ventet på distrikt i 5,5 mnd. Synes denne ventingen er nesten ikke til å holde ut. Håper hver eneste dag at i dag er dagen, men så skjer det ingenting likevel.

Dette er vårt andre barn ifra Colombia. Vår forrige adopsjon var i 2000. Da ventet vi knappe 7 mnd fra papirene ble sendt og til tildeling. Den gangen var vi forespeilet en ventetid på 1 - 1 1/2 år, så du kan tro at tildelingen kom overraskende.

Denne gangen var vi jo innstilt på en mye kortere ventetid (6 mnd pluss/minus da vi sendte papirene), og derfor begynte vi å vente så voldsomt altfor tidlig!

Gutten vår er nå 3 1/2 år, og er veldig klar for å bli storebror. Han er en helt herlig gutt som helt plutselig kan si: "Jeg e' så glad i deg, jeg, mamma!" Vakrere ord for en mamma finnes vel ikke.

Håper vi alle får nyheter om ikke så altfor lenge.

Trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112186-5-mnd-jubileum/#findComment-668087
Del på andre sider

Gjest snart tre?

Hei hijos.

Vi er flere som venter, ja. Våre papirer ble sendt i slutten av februar, og vi venter på godkjenning i ICBF for vårt første barn. For en tid siden var jeg i kontakt med AF, og da fikk jeg beskjed om at de har begynt å motta svar for norske familier som sendte sine søknader til Colombia i

januar 2003. Med hensyn til antall søknader har Adopsjonsforum så langt i år

sendt 85 nye saker til ICBF mot 100 saker i hele fjor.

I forbindelse med de siste tilbakemeldingene som er kommet fra

sentralmyndighetene opplyser ICBF at de generelt nå arbeider med saker (fra

alle land ) som kom inn på deres ventelister i februar 2002.

Så det kan jo være at godkjenningen er rett rundt hjørnet?

uansett er det hyggelig å holde litt kontakt med noen som er kommet omtrent like langt i prosessen. Lykke til med tålmodigheten, og fortsatt god sommer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112186-5-mnd-jubileum/#findComment-668370
Del på andre sider

valmue1365380326

Hei hijos.

Vi er flere som venter, ja. Våre papirer ble sendt i slutten av februar, og vi venter på godkjenning i ICBF for vårt første barn. For en tid siden var jeg i kontakt med AF, og da fikk jeg beskjed om at de har begynt å motta svar for norske familier som sendte sine søknader til Colombia i

januar 2003. Med hensyn til antall søknader har Adopsjonsforum så langt i år

sendt 85 nye saker til ICBF mot 100 saker i hele fjor.

I forbindelse med de siste tilbakemeldingene som er kommet fra

sentralmyndighetene opplyser ICBF at de generelt nå arbeider med saker (fra

alle land ) som kom inn på deres ventelister i februar 2002.

Så det kan jo være at godkjenningen er rett rundt hjørnet?

uansett er det hyggelig å holde litt kontakt med noen som er kommet omtrent like langt i prosessen. Lykke til med tålmodigheten, og fortsatt god sommer!

Hei,

Arbeider ICBF med saker som kom inn i februar 2002??? eller 2003? Det må vel være 2003? -hope so...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112186-5-mnd-jubileum/#findComment-672577
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...