hijos Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Hei alle sammen! Det er i dag 5 mnd siden papirene våre ble sendt til Col. Dette er nesten ikke til å holde ut. Hadde trodd at vi skulle bli foreldre til høsten, men må vel heller håpe på en godkj. til høsten. Venteklem fra 0 Siter
ketty Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Hei hijos! Vet akkurat hvordan du har det. Selv har vi hatt papirene i Colombia i 9 mnd, og har ventet på distrikt i 5,5 mnd. Synes denne ventingen er nesten ikke til å holde ut. Håper hver eneste dag at i dag er dagen, men så skjer det ingenting likevel. Dette er vårt andre barn ifra Colombia. Vår forrige adopsjon var i 2000. Da ventet vi knappe 7 mnd fra papirene ble sendt og til tildeling. Den gangen var vi forespeilet en ventetid på 1 - 1 1/2 år, så du kan tro at tildelingen kom overraskende. Denne gangen var vi jo innstilt på en mye kortere ventetid (6 mnd pluss/minus da vi sendte papirene), og derfor begynte vi å vente så voldsomt altfor tidlig! Gutten vår er nå 3 1/2 år, og er veldig klar for å bli storebror. Han er en helt herlig gutt som helt plutselig kan si: "Jeg e' så glad i deg, jeg, mamma!" Vakrere ord for en mamma finnes vel ikke. Håper vi alle får nyheter om ikke så altfor lenge. Trøsteklem fra meg 0 Siter
Gjest snart tre? Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Hei hijos. Vi er flere som venter, ja. Våre papirer ble sendt i slutten av februar, og vi venter på godkjenning i ICBF for vårt første barn. For en tid siden var jeg i kontakt med AF, og da fikk jeg beskjed om at de har begynt å motta svar for norske familier som sendte sine søknader til Colombia i januar 2003. Med hensyn til antall søknader har Adopsjonsforum så langt i år sendt 85 nye saker til ICBF mot 100 saker i hele fjor. I forbindelse med de siste tilbakemeldingene som er kommet fra sentralmyndighetene opplyser ICBF at de generelt nå arbeider med saker (fra alle land ) som kom inn på deres ventelister i februar 2002. Så det kan jo være at godkjenningen er rett rundt hjørnet? uansett er det hyggelig å holde litt kontakt med noen som er kommet omtrent like langt i prosessen. Lykke til med tålmodigheten, og fortsatt god sommer! 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Hei hijos. Vi er flere som venter, ja. Våre papirer ble sendt i slutten av februar, og vi venter på godkjenning i ICBF for vårt første barn. For en tid siden var jeg i kontakt med AF, og da fikk jeg beskjed om at de har begynt å motta svar for norske familier som sendte sine søknader til Colombia i januar 2003. Med hensyn til antall søknader har Adopsjonsforum så langt i år sendt 85 nye saker til ICBF mot 100 saker i hele fjor. I forbindelse med de siste tilbakemeldingene som er kommet fra sentralmyndighetene opplyser ICBF at de generelt nå arbeider med saker (fra alle land ) som kom inn på deres ventelister i februar 2002. Så det kan jo være at godkjenningen er rett rundt hjørnet? uansett er det hyggelig å holde litt kontakt med noen som er kommet omtrent like langt i prosessen. Lykke til med tålmodigheten, og fortsatt god sommer! Hei, Arbeider ICBF med saker som kom inn i februar 2002??? eller 2003? Det må vel være 2003? -hope so... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.