Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Betty

6

• Melissa

2

• ketty

2

• Colombiamamma

2

Mest aktive i denne tråden

Kjære Betty!!!

Gratulerer så mye med en liten gutt - kan tenke meg at han er helt nydelig!

Får dere bilde på mail?

Klem fra

Takk takk :)

Scanneren til AF var ødelagt, så de sendte alt i posten. Gjett at vi var utålmodige da, bor i nord og et brev tar 2 dager hit ;-)

Papirene og bilder sende de på faks, men bildene ble veldig dårlige da, man så omtrent ingenting.

Telefonen fikk vi på tirsdag, men de anbefale oss å vente med å si JA og med å fortelle det til noen, til etter at en lege (eller annen fagperson) hadde sett over papirene. Legetimen fikk vi i dag, så nå er alt ok, han hadde ingenting å "sette fingeren på" :-)

Colombiamamma

Gratulerer med en flott prins!

Er det vanlig at AF ber en om å sjekke papirene med lege og andre fagpersoner?

Har ikke hørt om det før jeg.

Tenker dere gleder dere veldig til å møte han. Håper tiden frem til reisen ikke blir så lang.

Stor gratulasjonsklem fra

Annonse

Tenker dere gleder dere veldig til å møte han. Håper tiden frem til reisen ikke blir så lang.

Hei

Jeg blander meg litt her...det er helt vanlig at AF ber oss se igjennom helseopplysningene med en lege. Det betyr ikke at det er noe galt.

Tenker dere venter utålmodig på telefonen nå. Håper dere hører noe snart.

Klem fra

Takk takk :)

Scanneren til AF var ødelagt, så de sendte alt i posten. Gjett at vi var utålmodige da, bor i nord og et brev tar 2 dager hit ;-)

Papirene og bilder sende de på faks, men bildene ble veldig dårlige da, man så omtrent ingenting.

Telefonen fikk vi på tirsdag, men de anbefale oss å vente med å si JA og med å fortelle det til noen, til etter at en lege (eller annen fagperson) hadde sett over papirene. Legetimen fikk vi i dag, så nå er alt ok, han hadde ingenting å "sette fingeren på" :-)

GRATULERER !!

HILSEN

Gratulerer så mye med Cali-gutten. Vi har selv en derfra, og har bare gode minner fra reisen og oppholdet.

Hvor lenge har dere ventet fra papirene ble sendt til ICBF?

Lykke til med alt!!

Papirene ble sendt i august i fjor, vi ble godkjente i januar, distrikt i mai og fikk beskjed om å oppdatere attestene sist torsdag (ei uke siden). Så det har tatt litt tid siden vi sendte papirene, men nå gjør det ingenting ;-)

Annonse

Jeg hadde heller ikke hørt om det, men hos AF sa de at det er rutine. Siden vi er helt fersk så gjorde vi som hun sa ;-) Ble litt redd for at noe var galt, men ble beroliget med at det altså er rutine.

Colombiamamma

Hei

Jeg blander meg litt her...det er helt vanlig at AF ber oss se igjennom helseopplysningene med en lege. Det betyr ikke at det er noe galt.

Tenker dere venter utålmodig på telefonen nå. Håper dere hører noe snart.

Klem fra

Vi venter og dere venter!

Ja nå håper jeg telefonen snart kommer til oss også.

Venteklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...