Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest beriket

Hei dere.

Jeg er selv adoptert og mine tanker går først og fremst til den tildelte fremmede gutten.

Skulle gjerne gitt gutten en hyggelig oppmuntring, men vet jeg egentlig nok til å gjøre det?

Derfor blir det ingen gratulasjoner fra "beriket", men bare fromme ønsker og forhåpninger at adopsjonen vil bli gutten til gagn.

Lykke til!

mvh

Gjest Tobarnmamsen

Kjære rijo!

Er også på ferie, men hørte "rykter" om gullgutt fra Cali til dere! FANTASTISK, gratulerer så mye!

Blir passe "matt" når jeg tenker på at sist var vi sammen....... Men denne gangen ei. Gleder meg til vår tur og imens håper jeg vi hører mer fra dere!

store klemmer fra

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

Hils tobarnsmamsen og si at bilde venter henne på mail når hun kommer hjem.

God sommer til dere begge.

kjære rijo, regnvær vet du..... kom meg en tur på bokhandel med internett...... Hva gjør man ikke..

please send bilde så fort du rekker. Kan ikke vente på neste regnværsdag.........

klem

Gjest kjempeanonym

Hei dere.

Jeg er selv adoptert og mine tanker går først og fremst til den tildelte fremmede gutten.

Skulle gjerne gitt gutten en hyggelig oppmuntring, men vet jeg egentlig nok til å gjøre det?

Derfor blir det ingen gratulasjoner fra "beriket", men bare fromme ønsker og forhåpninger at adopsjonen vil bli gutten til gagn.

Lykke til!

mvh

Skulle selvfølgelig ikke tatt meg bryet med å svare deg, men fy for en diger dust du er!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...