Gå til innhold

Tolmodighetsstøv til Ketty::::::::::::

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg henger meg på tålmodighetsstøv-utdelningen! Nå er det på tide at resten av gjengen også får tildelning ;-)

For vår del tok alt akkurat så lang tid at jeg trodde ICBF hadde glemt oss, men plutselig dukket godkjenningen, distriktet og sist men ikke minst Telefonen opp ;-)

Så det kommer... ;)

Tusen takk for det! Det er godt å bli husket på. Vi begynner å bli veldig utålmodige nå, men faktisk hjelper det litt på ventingen vår at det skjer noe for andre.

Vi har hatt papirene i Col. i 9 mnd nå, og håper at vi får reise til i.l.a de neste 2-3 mnd. Håper hver eneste dag på å få distrikt, og det er slitsomt å gå sånn å vente.

I neste uke tar vi litt ferie fra både jobben og ventingen(hvis jeg klarer det?).

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...