Gå til innhold

hei igjen.. her er vi

Anbefalte innlegg

Vi har naa hatt lillegutt i 2 dager og alt gaar saa mye bedre naa... han begynner aa akseptere meg, men det tar enna en tid vil jeg tro..

I natt hadde han mareritt og vi klarte aa roe han ned,., DVS at pappa fikk lov.. idag har han faktisk mange ganger sagt MAMMA og gaatt bort til meg... DET er et stort fremskritt som varmer mammas hjerte,,, han er jo verdens vakreste og smelter hjertet helt..

Han er pappagutt og de koser seg sammen.. Pappa er saaaa flink med han og de tuller og toyser hele dagen,, Innimellom saa slaar engelen seg litt vrang, han er bestemt og lydnivaaet er hoyt naar han ikke faar det som han vill... men heldigvis saa gaar det fort over,,

Vi reiser til San Andres paa onsdag og blir da ihvertfall i 2 uker. Jeg faar sende flere mailer underveis,

Vil grtatulere alle som har faat gladnyheter...

Hilsen til alle sammen fra oss her i vakre Colombai

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112257-hei-igjen-her-er-vi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...