Gå til innhold

Hvem har DTC januar/februar03?

Anbefalte innlegg

Jeg har mistet oversikten over hvem som har Kina-dato omtrent samtidig som oss...

Jeg har plutselig forstått at det snart er vår tur!!!

Må vel begynne å tenke på vaksiner osv.

Har meldt meg inn i yahoo gruppen for januar - der er de i full gang med vaksiner og alle slags forberedelser...

Jeg har ikke ferie enda -håper det er noen flere Kina-dolere som trosser sommeren nok til å svare.

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112297-hvem-har-dtc-januarfebruar03/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har DTC dato 23.01.03.

Følger spent med på hvem som får tildeling nå, og hvor lenge de har ventet.

Tenk om vi kunne få høre noe før jul.....

Hei til deg!

Har dere begynt med vaksiner??

Jeg har liksom følt at det er så lenge til, men nå ser jeg at noen har begynt med forberedelser....

Det går vel rykter som sier at januar gruppen kan vente tildeling i oktober/november.

Jeg syns jo det er fryktelig fort!!!

Hvilken forening bruker dere?

Vi bruker VB - papirer gikk til Kina 20 jan.(Vet ikke helt DTC datoen)

Hilsen fra meg

Gjest kina2004

Hei til deg!

Har dere begynt med vaksiner??

Jeg har liksom følt at det er så lenge til, men nå ser jeg at noen har begynt med forberedelser....

Det går vel rykter som sier at januar gruppen kan vente tildeling i oktober/november.

Jeg syns jo det er fryktelig fort!!!

Hvilken forening bruker dere?

Vi bruker VB - papirer gikk til Kina 20 jan.(Vet ikke helt DTC datoen)

Hilsen fra meg

Hei

Vi bruker AF. Papirene ble sendt 14.01 med DHL, og da fikk vi DTC 23.01.

Jeg har (har hatt) den samme følelsen som du, at det er så lenge til enda, men det begynner så smått å gå opp for meg at det kanskje ikke er det. Men vi er ikke kommet lengre enn at vi har begynt å tenke på vaksiner o.l.

Hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...