Gå til innhold

Hva tenker du når jeg blir rød?

Anbefalte innlegg

Gjest redneck

Ser at det er flere her som sliter med rødming så det er sikkert andre som er interessert i dette: La oss si at jeg prater med deg, kanskje er jeg venn/veninne av deg eller kanskje kjenner vi ikke hverandre i det hele tatt. I løpet av samtalen vår rødmer jeg utallige ganger, og da mener jeg MANGE GANGER. Hva tenker du da? Reagerer du på det i det? Tenker du over det og lurer på hvorfor?

Jeg har selv store problemer med rødming og så langt som at kjæresten min kanskje kommer til å gjøre det slutt med meg fordi jeg rødmer hele tiden, det er jo ikke normalt og ser etter min mening rart ut. Hva viss kjæresten din hadde rødmet hele tiden? Kan ikke tenke meg at det er grunn nok til å gjøre det slutt, men det sliter sånn på meg at jeg tenker ikke rasjonelt lenger.

Takknemlig for svar fra både jenter og gutter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112348-hva-tenker-du-n%C3%A5r-jeg-blir-r%C3%B8d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

Jeg registrerer at folk rødmer. Prøver så godt jeg kan å gjøre gode miner til slett spill, prate naturlig som jeg ville gjort til hvem som helst ellers.

Jeg har også fått et signal om at dette er en person som du kanskje ikke bør fleipe alt for mye med i full offentlighet. Slik at jeg tar hensyn i en viss grad for ettertiden.

Skal en bemerke rødming så skal en ihvertfall ikek gjøre det når andre overhører det. Jeg mener en ALDRI skal kommentere det, bare gjøre som ingenting.

Jeg ser ihvertfall ikke ned på folk som rødmer, men jeg føler med det. Og ønsker på deres vegne at det går over etter hvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...