Gå til innhold

"Kinabarn", vi er her, "Østvest"!!

Anbefalte innlegg

Gjest Østvest

Så skjedde det samme for oss som for dere. Ei jente fra Hubei-provinsen skal bli vår datter. Dette er bare STORT!! Hun er nesten 1,5 år, så nå kan vi bare begynne å vente og handle....

Var på ferie da telefonen kom. Det finnes ikke ord som kan beskrive dette.......

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112385-kinabarn-vi-er-her-%C3%B8stvest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en liten datter!!! Endelig - tenk en liten prinsesse venter på dere i Kina...

Det er så kjekt når det kommer så mange gode meldinger fra Kina!!!

Ønsker dere all lykke!!!

Hilsen fra meg

p.s Ikke lett å skjønne at dette dreide seg om tildeling, men tiden var jo inne, så jeg ante at det var noe sånt...

Annonse

Gjest Østvest

Gratulerer så mye med en liten datter!!! Endelig - tenk en liten prinsesse venter på dere i Kina...

Det er så kjekt når det kommer så mange gode meldinger fra Kina!!!

Ønsker dere all lykke!!!

Hilsen fra meg

p.s Ikke lett å skjønne at dette dreide seg om tildeling, men tiden var jo inne, så jeg ante at det var noe sånt...

Dette er bare stort....... Hva annet kan man si(skrive)??

Dere som enda venter, kan bare si at dere VENTER PÅ NOE STORT!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...