Gå til innhold

Deling av tabletter...Remeron

Anbefalte innlegg

Hei, leste i forumet at noen deler tablettene ved oppstart av medisin.

Skal nå begynne med Remeron 30 mg og er litt skeptisk til dem, så jeg lurer på om det lar seg gjøre.

har prøvd å dele de, men de ser ikke ut til at de er ment til det....Noen som har prøvd?

Er ellers intressert i å høre om erfaring med disse....Prøvde Effexor en gang , men ble veldig dårlig....

Takk...og god sommer :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112389-deling-av-tabletterremeron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det depot kapsler? (står på pakken dersom de er det). Dersom de er det kan du ikke dele dem. Viss ikke tror jeg ikke det er noe i veien for å dele dem selv om de ikke har delestrek.

Har dårlige erfaringer med å begynne med før høy dose. begynte selvmed 30mg, og svimte av.

Nå er ikke jeg nå fagperson, men jeg tror ikke det er så dumt å begynne med 15mg i stedet for 30.

Ellers kan du jo ta dem før du om kvelden. Tror dette er anbefalt for å utnytte den gunstige effekten den har på søvn.

Er det depot kapsler? (står på pakken dersom de er det). Dersom de er det kan du ikke dele dem. Viss ikke tror jeg ikke det er noe i veien for å dele dem selv om de ikke har delestrek.

Har dårlige erfaringer med å begynne med før høy dose. begynte selvmed 30mg, og svimte av.

Nå er ikke jeg nå fagperson, men jeg tror ikke det er så dumt å begynne med 15mg i stedet for 30.

Ellers kan du jo ta dem før du om kvelden. Tror dette er anbefalt for å utnytte den gunstige effekten den har på søvn.

Det står ingenting om "depot" på de....men de har en rød "hinne" og er pulver-aktig inni..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...