Gå til innhold

Slutte å amme raskst!!! Haster

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Jeg har nå over lengre tid forsøkt å få min sønn på 17 mnd intr. i annen mat da han nå ikke legger på seg som han skal. det virker som han er veldig fornøyd med puppen istedet. Men nå har jeg kommet i en kinkig situasjon som gjør at jeg må starte medisinering på meg selv som jeg ikke kan bruke mens jeg ammer.Hvordan skal jeg få til dette? Melkereduserendemedisiner og plaster på brystvortene? Setter utrolig stor pris på raskt svar......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112405-slutte-%C3%A5-amme-raskst-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blacky1365380153

flytt ut av soverommet for en periode,la gubben ta seg av barnet på natten.Deg lukter det jo melk av.Om sprenget blir for stort,klemmer du bare ut noen dråper(men minst mulig) så vil melkeproduksjon avta etterhvert

Hvor lang tid tror du det vil ta? Er helt håpløs når det gjelder å takle gråten hans.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...