Gå til innhold

En datter til oss... HURRA!!

Anbefalte innlegg

Gjest Østvest

Dette er veldig STORT og veldig UVIRKELIG! Det har ikke gått inn hos oss enda, men det kommer seg vel får vi håpe!

...og til Puccini!! Takk for at du skrev at det var venskelig å skjønne hva slags melding det var jeg hadde skrevet. Jeg forstår det, men dette har vært en uvirkelig ting som jeg trengte litt tid på "alene" til å forstå. Det har vært andre som dette har skjedd med, ikke meg. Men jeg begynner å skjønne at det faktisk er vår tur nå!! TUSEN TAKK TIL DEG, tror faktisk at den meldingen din hjalp meg! Jeg har blitt mor.....((((((c:

Mange morsklemmer til alle dere fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112413-en-datter-til-oss-hurra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åååååå, Gratulerer! så heldige dere er - håper dere kan reise snart. Har nesten samme registreringsdato i Kina, men har ikke hørt noe enda. Hvilken forening bruker dere?

Bruker du VB? Jeg har ei venninne som bruker VB, og hun venter også fortsatt. Hennes spknad er registrert i midten av juli 2002.

Jeg krysser fingrene for at dere begge to hører noe til uka!

Annonse

Bruker du VB? Jeg har ei venninne som bruker VB, og hun venter også fortsatt. Hennes spknad er registrert i midten av juli 2002.

Jeg krysser fingrene for at dere begge to hører noe til uka!

Ja - VB og nå blir det endringer i ferieplaner - blir hjemme!!!

Må være nær Oslo for å hente bilde hos VB umiddelbart. Det står om minutter, under slike viktige hendelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...