Gå til innhold

2 år i dag (-:

Anbefalte innlegg

fei1365380229

I dag for to år siden så var det en mor og en far i et annet land som fikk et lite barn som de ikke så noen mulighet for å beholde. De beholdt henne noen uker, men så kunne de ikke ha henne mer, de la henne på utsiden av barnehjemmet og skrev en lapp med hennes fødselsdato og håpet at hun skulle få det bra.

Til morgenen i dag var vi oppe ved senga til vår lille datter med brus, litt godteri og presanger. Akkurat nå sitter hun på den nye "gråtass" traktoren sin. Den var kjempestas.

Vi har vært så utrolig heldige, hun er en så utrolig flott jente. I går når vi så på bilder fra overtakelsen der hun var i armene hos de barnehageansatte pekte hun på bilde av mamma og sa: "være hos mamma jeg", sånt varmer et mammahjerte.

Nå får jeg gå å bake noen flere kaker for om noen timer så kommer besteforeldre på besøk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112417-2-%C3%A5r-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tobarnsmamma1365380422

- Så koselig dette hørtes ut, fei! Gratulerer så masse med dagen! Min lille er jo bare

1 1/2 mnd yngre enn din og jeg ser frem til 2-års dagen hennes. Det er en herlig alder og det skjer jo så enormt mye!!

Ha en fin dag!!

Jeg vil også gratulere alle som har fått tildelinger siden jeg skrev her sist. Jeg leser her inne fortsatt i ny og ne og koser meg over gladnyheter.

Spesielt flott er det for dere andre kinaadoptanter at sarsfaren er over og at dere nå etterhvert får reisedatoer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112417-2-%C3%A5r-i-dag/#findComment-669680
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...