Gå til innhold

Hilsen fra Halifax

Anbefalte innlegg

Hei,.. de siste to dagene har vaert som en drom.. vaar lille engel er helt topp.. og mamma er ogsaa topp naa, ikke bare pappa! :-)

idag vaaknet han og saa paa meg og ropte MAMMA og da var det kos og klem

´ñ x 455pot r h jkkkk ( en liten hilsen fra engelen vaar,.. han kom og skulle sitte paa fanget.. :-D )

Vi er naa 6 norske familier paa Halifax og her gaar det unna!! det er dessuten en dansk og en svensk familie her. Dere kan tro at det er liv i leieren her!! skrik og skraal.. og naar noen graater saa ser vaar engel med forskrekkelse paa de... For han graater ikke han :-)

Neida, det er egentlig veldig sjelden.... han sover naa om natten... vaaakner hver natt ca 00.00 og da er det litt graat i 1 min.. og saa sover han i 6 timer uavbrutt!! DEILIG

saa som dere skjonner saa har vi det saaaaa bra her i Bogota... , men vi gleder oss til aa reise til San Andres paa onsdag.. Vi hadde haapet at vi skulle faa plass paa Marazul,, men der var det fullt.. saa det blir Aquarium. Har provd aa soke paa nettet... men kom ikke inn paa www.sanandres.com

noen som har tips paa hvor jeg kan finne oversikten over hotellene??

Nei faar avslutte her.. en glad hilsen fra oss tre her nede i Colombia.. Maatte de komme mange gladmeldinger og mange norske familier hit ned i nermeste fremtid.

Jeg faar se etter engelen.. mannen min har faat en strekk i ryggen . Sikkert fordi han maatte ta seg av all bering og annet de forste 2 dagene og + at engelen vaar breier seg ut i sengen og pusher oss ut,.. ikke rart han har faat vondt :-)

hei og hopp fra oss tre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112486-hilsen-fra-halifax/
Del på andre sider

Fortsetter under...

forelsket colombiamamma

Så herlig å høre at dere har det fint:-) Takk for fine bilder, en nydelig prins dere har fått:-)

Kos dere i Karibien med sol og varme! God tur!

Nå er været i Norge så fantastisk bra også, så nå er sommeren kommet:-) Herlig foruten at jeg skal være på jobb hele uken:-(

Kos dere!

mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112486-hilsen-fra-halifax/#findComment-670766
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...