Gå til innhold

DICKIES klær-----

Anbefalte innlegg

punk kid144

Hey alle sammen:)

Har vært borte en lang stund nå, og har nå fått penger til å kjøpe klær(endelig, jeg er alltid blakk)....Jeg trenger ikke råd til hva jeg skal kjøpe, for jeg vet hva jeg selv liker, og det er det viktigste for meg. MEN...Jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt det..

det jeg vil ha er litt DICKIES klær(shorts,bukse). vet om bare en butikk som i det hele tatt har det merket, og de har ikke så stort utvalg av det(jean tv, på arcaden i oslo). Lurer på om dere vet om noen andre butikker(gjerne i oslo,lørenskog eller lillestrøm)som har dette merket(DICKIES). Setter stor pris på svar:)

god sommer alle sammen! jihaaa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112513-dickies-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...