Gjest ikke undertegnet i dag Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Da vi holdt på med utredningen for en tid tilbake så uttalte konsulenten;'Vi skjønner at dere er desperate'. For vår del var det litt rart å høre, fordi vi er ikke desperate etter å få barn, men vi har et ønske om å få det. Er det en gjengs oppfatning at adoptivforeldre er desperate etter å få barn? Jeg ble inspirert til å spørre etter å ha lest noen innlegg tidligere i dag. 0 Siter
Kinesermor Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Jeg tror ikke du skal legge endel innlegg her til grunn for dine tanker omkring adoptivforeldre og deres ønske om å få barn. Vi har heller aldri opplevd å være desperate, men at vi ventet på å få bli foreldre kan ikke fornektes. Synes uttalelsen til konsulenten vitner om lite evne til å leve seg inn i andres følelser, men vi får vel tro at det var godt ment. Lykke til med videre prosess! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet i dag Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Jeg tror ikke du skal legge endel innlegg her til grunn for dine tanker omkring adoptivforeldre og deres ønske om å få barn. Vi har heller aldri opplevd å være desperate, men at vi ventet på å få bli foreldre kan ikke fornektes. Synes uttalelsen til konsulenten vitner om lite evne til å leve seg inn i andres følelser, men vi får vel tro at det var godt ment. Lykke til med videre prosess! Takk! Vi har sommerfugler i maven for tiden, for vi venter svar fra BUFA hver dag som helst. 0 Siter
Kinesermor Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Takk! Vi har sommerfugler i maven for tiden, for vi venter svar fra BUFA hver dag som helst. Jeg skal forsøke å hold tunga rett i munnen, og svare på riktig innlegg. Det synes som om tråden din har avstedkommet nok svada og tull fra beriket og mrsbrenda, - h#n blander seg inn overalt og bare snakker tull. Men tilbake til dere, så spennende. Hvor skal dere adoptere fra? Våre papirer har vært hos BUFA i ca. en måned, og vi skal adoptere nr. 2 fra Kina. Nicket mitt har vel egentlig avslørt det. Iallefall lykke til! Gled dere! 0 Siter
Gjest ikke undertegnet i dag Skrevet 14. juli 2003 Skrevet 14. juli 2003 Jeg skal forsøke å hold tunga rett i munnen, og svare på riktig innlegg. Det synes som om tråden din har avstedkommet nok svada og tull fra beriket og mrsbrenda, - h#n blander seg inn overalt og bare snakker tull. Men tilbake til dere, så spennende. Hvor skal dere adoptere fra? Våre papirer har vært hos BUFA i ca. en måned, og vi skal adoptere nr. 2 fra Kina. Nicket mitt har vel egentlig avslørt det. Iallefall lykke til! Gled dere! Vi søker om å få adoptere fra Kina vi også, og saken ble reg hos BUFA i slutten av mars. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.