Gå til innhold

Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest k_milla

Sliter noe innmari nå. Lider av depresjon og sosial angst og nå er alt så uendelig mye verre. Jeg sliter med suicidale tanker, for øyeblikket er det de eneste tankene jeg har. Har nylig begynt på zoloft, men så langt har jeg ikke merket noe, må vell bruke dem en stund til for å se hvordan det blir.

Uansett, det jeg lurer på er om er det svakt av meg å kontakte legen i en slik tung periode. Jeg er virkelig redd for mitt eget liv nå. Har gjennom oppvektsten hørt at det er ingenting leger/psykologer kan gjøre for en og jeg er derfor redd for å ta kontakt. I tillegg er det bare så tungt å komme seg til lege og alt det der. Alt jeg egentlig veit er at jeg trenger hjelp snart for slik som dette kan jeg ikke fortsette lenger. Går jo til psykolog ellers, men han er på ferie nå og alt er egentlig bare dritt. Jeg vil inderst inne ikke gjøre slutt på alt, men hva annet kan jeg gjøre?

Hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112598-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du er redd for livet ditt, kan det jo være en ide å ta kontakt med en lege.

vet ikke helt hvordan situasjonen din er, men om du mener du kan komme til å ta livet ditt *burde* du ta kontakt med lege, eller legevakt eller et eller annet. innleggelse kan jo være et alternativ. jeg vet ikke, jeg syns du burde ringe legen, forklare situasjonen og høre hva han/hun syns..

lykke til i alle tilfelle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112598-hjelp/#findComment-671004
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...