Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De fleste av oss er vel enige om at det foregår mindre hyggelige ting her for tiden.

Jeg kan forstå at dere lar dere provosere. Jeg har selv både blitt provosert og har også fått meg en og annen god latter. Kan dere ikke være så snille å styre dere. Vi vet jo alle at det ikke har noe hensikt å svare vedkommende, og at denne personen ikke har gode hensikter.

Resultatet av alle denne kranglingen blir jo at mange trekker seg fra forumet, og hvem vinner da?

Det er selvfølgelig mulig å la være å lese hans tråder, men i det siste har han dessverre også blandet seg inn både her og der. Som foreksempel da en eller annen mor fortalte en søt historie fra barnemunn, og han klarte å være ekkel også da.

Jeg vet at enkelte ser på dette som underholdning, men det skader forumet. Jeg er ikke redd for en god diskusjon. Men vi vet vel at dette handler om noe helt annet?

Så mitt råd er: BIT TENNENE SAMMEN OG STYR UNNA!

Jeg kommer ikke til å svare på denne tråden.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/112614-kj%C3%A6re-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...