sma1365380523 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Leste for en tid tilbake om et slankeplaster i et ukeblad. Det var sjøalger i det. Har noen av dere prøvd dette?? jeg trenger litt tips ang. slanking. Nå har jeg hatt planer i over 3 år om å begynne å slanke meg, men vekta har bare økt og økt... (jente, 20 år, veier over 110 kg i dag...) Har tenkt å ta det over lengre tid, spise ofte og sunt. Men jeg trenger litt drahjelp for å sette igang. Dessuten er det en del sykdommer som sniker rundt hjørnet om jeg ikke kommer igang nå... Har noen tips om ulike slankemidler, som hjelper?? Det finnes ikke slankekurs her jeg bor, så det er utelukket på forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112634-slankeplaster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlawbiker Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Halla sma! Med all respekt, gi faen i slankeplaster! Det er noe dritt jeg lover deg det, kanskje det virker litt men det er ikke verdt, kan faktisk stenge av viktig næringstilførsel til kroppen. Det er bare å ta deg selv i nakkeskinnet så går det bra. Det krevst størst disiplin i begynnelsen. Når du har levd sunt og mosjonert i noen uker så blir det naturlig for deg og du savner ikke dine gamle vaner. Mine korte råd: - Spis 5-7 små måltider daglig alt etter hvor det passer med timeplanen din. - Spis frukt og grønnsaker men glem ikke protein(kjøtt,egg,fisk osv) -Legg inn 45 minutt rask gange på tom mave før frukost f.eks 3 dager i uken. Dette kan du øke gradvis til f.eks 6-7 dager etterhvert alt etter hva du ønsker av resultater. -Du trenger ikke være fanatisk på kosten med en gang men spis SUNT og tilegn deg det du lærer om kost etter hvert. - Du kan lære meget mye på internett angående kosthold og trening: www.iform.no www.treningsforum.no SØK SELV I begynnelsen vil du merke store resultater bare ved en lett endring av kostholdet ditt og økt mosjon. Det er de siste kiloene som er verst. Og er du sulten etter et måltid så pøs på med grønn salat fordi denne inneholder ikke kalorier. Må du absolutt ha noe godteri så ha liggende litt MØRK sjokolade, det er noe av det sunneste godteri du kan spise. Håper du fikk noen råd utifra min rotete post!:-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112634-slankeplaster/#findComment-671277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det eneste som funker er sunn livsstil, og dette er hardt når du er vant til å leve livet og spise god mat. I en overgangsperiode må du instille deg på å være mye sulten, og å avstå fra fristelser døgnet rundt. Du må holde deg i aktivitet, slik at depresjoner ikke tar overhånd og trøstespising føles rettferdig. Kutt ut sukker! Ikke brus, ikke godteri. Kutt ut øl og drikk kun litt vin om du vil ha alkohol. Og kutt ut potetgull. Knekkebrød til frokost. Knekkebrød til lunsj. Små måltider. Drikk mye vann. Om du i tillegg begynner på aerobik en-to ganger i måneden vil du snart begynne å gå ned i vekt. Men du merker ikke forskjellen med en gang. Dette tar tid. Og det blir hardt. Du må være motivert hver dag, du må ha venner som støtter deg. Og du må ville dette selv. Men det går an! Og du vil være lykkelig når du ser resultatene begynner å komme, og motivasjonen vil øke. Det er etterhvert morsomt å lage god mat uten fete sauser men med gode grønnsaker og råvarer. Dette hjelper ikke bare fysisk men også psykisk over tid. Etter den værste overgangsperioden vil du nok bli i bedre humør, få mer overskudd, bedre selvtillitt. Bare gode grunner til å leve sundt altså. Men hold deg unna slankeprodukter. Light-brus er i orden, men i moderate mengder, ellers ville jeg prøvd en naturlig måte som varer livet ut! Lykke til med ditt nye liv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112634-slankeplaster/#findComment-671536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.