sma1365380523 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Dette er vel kanskje ikke det rette forumet, men kanskje noen av dere har et tips?? Leste for en tid tilbake om et slankeplaster i et ukeblad. Det var sjøalger i det. Har noen av dere prøvd dette?? jeg trenger litt tips ang. slanking. Nå har jeg hatt planer i over 3 år om å begynne å slanke meg, men vekta har bare økt og økt... (jente, 20 år, veier over 110 kg i dag...) Har tenkt å ta det over lengre tid, spise ofte og sunt. Men jeg trenger litt drahjelp for å sette igang. Dessuten er det en del sykdommer som sniker rundt hjørnet om jeg ikke kommer igang nå... Har noen tips om ulike slankemidler, som hjelper?? Det finnes ikke slankekurs her jeg bor, så det er utelukket på forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112636-slankeplaster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøv, men husk god tid er viktig! Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Det tar tid å slanke seg; ikke prøv tabletter eller noe. Spis sundt og godt, kutt ned på saus og smør/usunn mat. Spis mer brød/yoghurt/frokostblanding(energy mix blir jeg god og mett av)/salat med pasta/kylling/skinke. Drikk et glass vann før måltid. Du kan selvsagt drikke brus av og til, men ikke hver dag. Og finn heller en annen tørstedrikk (vann/te/evt. saft). Ta deg en gåtur av og til (hver dag), samt besøk svømmehallen om du har det i nærheten. Slanking tar tid, og = omlegging av kosthold og vaner. Prøv å vente til lørdagen med sjokolade.. Spis da litt etter måltid. Tenk sundt pålegg på brødet, og spis frukt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112636-slankeplaster/#findComment-673900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Sorry, men det finnes ingen mirakelkur mot overvekt. Bare sunn mat og trening! Du trenger ikke sulte.. Bare spis flere små måltider om dagen. Frokost er veldig viktig! Kutt ned på saus, ikke spis godis, brus, potetgull, junk food. Spis mer frukt, bruk minigulrøtter med dipp som snacks, drikk masse vann hver dag. Gå en tur hver dag. Ta sykkelen i stedet for bussen... Du finnes masse mer på Idrettsforum her! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112636-slankeplaster/#findComment-678273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Debbiii Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei Håper du for lest dette. Du er jo som meg jo, jeg er bare ett par år eldre. Slankeplasteret er bare humbugg, ikke kast bort pengene på det...slik jeg gjorde. Som en annen skrev her, legg om kostholdet, gå tur+++++ Ja, det er den beste måten å slanke seg på, for det er lettere å forbli i sin ønskevekt når en har nådd den. Men det er jo ikke bare bare..det aller aller viktigste når en vil slanke seg er viljestyrke. Selv veier jeg også 110 (og er 1,62 høy)..er en liten trille Har slitt med å gå ned i vekt i 4 år nå...har klart å gå ned 10 kg da...Nå skal jeg begynne å følge Fedon å se hvordan det går. Men hvis du har lyst til å prøve pulver kur..ja da bør du velge herbalife..det er den beste jeg har smakt (vanilje)..jeg har prøvd de fleste (men smak og behag). Hvis du er veldig glad i søtt bør du prøve krom-tabletter, de stagger søthungeren..men de virker ikke med en gang..tar ett par uker før en legger merke til det. Ellers kan du jo også prøve å ta CLA..har ikke prøvd det selv..men hørt og lest mye skryt om det. Selv har jeg også prøvd "figurforming" og det funket det..men det var så dyrt (170 kr halvtimen). Men hvis du går turer eller skla begynne å gå turer..gå 15 min før du snur å går hjem igjen..da vil du etter hvert merke at etter hvert blir gåturene lengere å lengere. Du bør gå med joggesko som har god demping, da det er best for føtter og ben. Legen min anbefalte meg sko med god demping på grunn av vekten min (blir ett godt press på bena mine når jeg går). Dessuten, hvis du kjøper deg gå-staver så kan en øke forbrenninga på gåturene ganske bra, og en får en mer riktig kroppsholdning når en går. Og så til slutt, du trenger ikke gå tur hver dag...2-3 ganger i uka er nok...men mer skader jo ikke 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/112636-slankeplaster/#findComment-690534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.