Gjest mimrende Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 I dag er det nøyaktig tre år siden vi satte oss på flyet med kurs for Colombia for å hente vårt første barn. Minnnene strømmer på..... 0 Siter
forelsket colombiamamma Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Det er helt utrolig hvordan minnene vekkes når tiden nærmer seg. Jeg merket det i fjor. Da var det bare et år siden vi hadde reist til Colombia for å hente datteren vår, og lyder (som vanligvis ikke finnes i Norge:-)), lukter, ja til og med månen gjorde meg totalt fjern fra hvor jeg egentlig var. Akkurat da var jeg i Colombia (i hodet). Jeg kjenner at det begynner å nærme seg sånne merkedager som du nevner i innlegget ditt, men denne gangen er jeg redd for at lukten, lydene og inntrykket månen ga meg i fjor, ikke lenger vil være så sterk. Derfor ser jeg det høyst nødvendig å sette i gang en ny prosess, for jeg nekter å godta at disse små tingene skal forsvinne for meg:-) Jeg må oppleve Colombia minst en gang til:-D Kos deg med minnene! Ha en herlig dag:-) mvh. 0 Siter
snø Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Var vi i Colombia samtidig, montro? :-)) Det begynner å nærme seg dagen da vi dro til Colombia også - den 18.07 er det tre år siden vi satt på flyet for å hente Bella.... Det er deilig å mimre! Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.